Zakup sprzetu elektronicznego dla Szkoły w Nowej Iwicznej

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lesznowoli
Miejscowość Lesznowola
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546987-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Krasickiego w Nowej Iwicznej .
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ
Wykonawca musi zapewnić iż oferowany sprzęt oraz jego poszczególne komponenty są fabrycznie nowe, kompletne w szczególności ze wszystkimi podzespołami częściami materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania ich zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa w tym również praw osób trzecich a w szczególności odpowiadają opisanym normom

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4eec3187-36a1-4949-ad75-e27a12510752
Biuletyn 546987-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lesznowoli
Regon 15448401000000
Zamawiajacy adres ulica Magdalenka, ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Lesznowola
Zamawiajacy kod pocztowy 05-506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 757-96-19
Zamawiajacy fax 22 757-96-19
Zamawiajacy email w.lewicki@zopo.pl
Adres strony url www.zopo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zopo.pl
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZOPO Lesznowola, Magdalenka ul.Lipowa 28 05-506 Lesznowola
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzetu elektronicznego dla Szkoły w Nowej Iwicznej
Numer referencyjny zopo.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Krasickiego w Nowej Iwicznej . Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ Wykonawca musi zapewnić iż oferowany sprzęt oraz jego poszczególne komponenty są fabrycznie nowe, kompletne w szczególności ze wszystkimi podzespołami częściami materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania ich zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa w tym również praw osób trzecich a w szczególności odpowiadają opisanym normom
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający określa warunek jak w pkt 1.1, na załączniku nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dostawę sprzętu elektronicznego np. komputery, monitory, głośniki, urządzenia wielofunkcyjne wraz z ich montażem o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł brutto Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane potwierdzające że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jeżeli uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Uwzględniając dyspozycje art. 26 ust.6 ustawy Pzp Zamawiający informuje iż dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych i bezpłatnych bazach danych tj.aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty : Karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamieszczonych w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ Oświadczenie nr 1, nr 2. pełnomocnictwa ( jeśli dotyczą ), załączniki nr 4, nr 5
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany treści warunków umowy na zasadach opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)