3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stentów ,balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy.
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części.
3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów):
Zadanie nr 1 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 2 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem –ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 3 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 4 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 5 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 6 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 7 Stenty uwalniające substancję ramapycyna ( Everolimus)
Zadanie nr 8 Stenty samorozprężąlne uwalniające lek ( Sirolimus)
Zadanie nr 9 Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień
Zadanie nr 10 Cewniki balonowe do doprężęń
Zadanie nr 11 Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie
Zadanie nr 12 Prowadniki do udrożnień I
Zadanie nr 13 Prowadniki do udrożnień II
Zadanie nr 14 Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II
3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy).
3.5 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych.
3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:
1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ),
3) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ),
3.8 Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.9 Zamawiający wymaga właściwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim.
3.10 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych.
W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego).
3.11 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3.12 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
3.13 Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień po minimum 50 szt. w zakresie zadań nr 1 – 5 oraz po 20 szt. w zakresie zadania nr 6-8, 20 szt. zadanie 9 i 10(cewniki balonowe)120 szt. zadanie 11 5 szt. ,natomiast zadanie 12-14 ilość na zamówienie(rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 24 godzin do max. 72 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia – przesłania drogą elektroniczną (e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić.
3.15 Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy.
3.16 Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego – zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę.
3.17 Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia.
3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
3.19 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
3.20 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie.
|
GuidZP400 |
50a0ea82-108c-415a-b682-aa13eb43c321
|
Biuletyn |
546979-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
71235395400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Garwolin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 6844700 w.619; 684 37 08
|
Zamawiajacy fax |
25 6844700 w.619; 684 37 08
|
Zamawiajacy email |
ozp@spzozgarwolin.pl
|
Adres strony url |
www.spzozgarwolin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozgarwolin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art 10c ust 2 ustawy prawo Zamówień Publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
OZP/09/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stentów ,balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy.
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części.
3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów):
Zadanie nr 1 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 2 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem –ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 3 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 4 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 5 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 6 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – ramapycyna lub pochodne
Zadanie nr 7 Stenty uwalniające substancję ramapycyna ( Everolimus)
Zadanie nr 8 Stenty samorozprężąlne uwalniające lek ( Sirolimus)
Zadanie nr 9 Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień
Zadanie nr 10 Cewniki balonowe do doprężęń
Zadanie nr 11 Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie
Zadanie nr 12 Prowadniki do udrożnień I
Zadanie nr 13 Prowadniki do udrożnień II
Zadanie nr 14 Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II
3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy).
3.5 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych.
3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:
1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ),
3) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ),
3.8 Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.9 Zamawiający wymaga właściwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim.
3.10 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych.
W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego).
3.11 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3.12 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
3.13 Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień po minimum 50 szt. w zakresie zadań nr 1 – 5 oraz po 20 szt. w zakresie zadania nr 6-8, 20 szt. zadanie 9 i 10(cewniki balonowe)120 szt. zadanie 11 5 szt. ,natomiast zadanie 12-14 ilość na zamówienie(rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 24 godzin do max. 72 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia – przesłania drogą elektroniczną (e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić.
3.15 Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy.
3.16 Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego – zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę.
3.17 Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia.
3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
3.19 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
3.20 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
7.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
5) oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
6) materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, ulotki reklamowe, itp. potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania (spec. techn.) dotyczy dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 – formularz „OFERTA”;1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) – oryginał,
2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ) – oryginał,
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (załącznik nr 4 do SIWZ) – oryginał,
4) dokument potwierdzający wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej – oryginał,
5) pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
10.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
13.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 971,50 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych pięćdziesiąt groszy ), w zależności od zadania (pakietu)
Zadanie nr 1 2 512,50 dwa tysiące pięćset dwanaście złotych pięćdziesiąt groszy
Zadanie nr 2 3 100,00 trzy tysiące sto złotych
Zadanie nr 3 2 325,00 dwa tysiące trzysta dwadzieścia pięć złotych
Zadanie nr 4 2 062,50 dwa tysiące sześćdziesiąt dwa złote pięćdziesiąt groszy
Zadanie nr 5 2 287,50 dwa tysiące dwieście osiemdziesiąt siedem złotych pięćdziesiąt groszy
Zadanie nr 6 1 500,00 jeden tysiąc pięćset złotych
Zadanie nr 7 1 750,00 jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt złotych
Zadanie nr 8 762,50 siedemset sześćdziesiąt dwa złote pięćdziesiąt groszy
Zadanie nr 9 2 125,00 dwa tysiące sto dwadzieścia pięć złotych
Zadanie nr 10 1 200,00 jeden tysiąc dwieście złotych
Zadanie nr 11 1 000,00 jeden tysiąc złotych
Zadanie nr 12 65,00 sześćdziesiąt pięć złotych
Zadanie nr 13 87,50 osiemdziesiąt siedem złotych pięćdziesiąt groszy
Zadanie nr 14 194,00 sto dziewięćdziesiąt cztery złote
13.2 Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020.299 – t. j.).
13.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium.
13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin, NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720, z adnotacją – „dotyczy OZP/09/2020, zadanie nr…”.
13.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego w oznaczonym terminie, tj. gdy znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
13.6 Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie.
13.7 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy.
13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
13.10 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu.
13.11 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy załączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
22.1 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy w poniższym zakresie:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy, w tym zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, Regon, NIP, zmiana osób reprezentujących strony – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę;
2) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie;
3) strony dopuszczają możliwość zmiany sposobu konfekcjonowania – wielkość opakowania, wtedy nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu – przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyższej niż w ofercie;
4) niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo – cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony;
5) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
6) zmiana podwykonawcy, o której mowa w § 9 umowy.
22.2 Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takich zmian. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień po minimum 50 szt,rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne – szt. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem – rapamycyna lub pochodne – szt. 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną – rapamycyna lub pochodne szt. 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7: Stenty uwalniające substancję rapamycyna (Everolimus)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7: Stenty uwalniające substancję rapamycyna (Everolimus) szt. 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8: Stenty samorozprężalne uwalniające lek (Sirolimus)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111730-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 8: Stenty samorozprężalne uwalniające lek (Sirolimus) szt. 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9: Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 9: Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień szt. 500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10: Cewniki balonowe do doprężeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 10: Cewniki balonowe do doprężeń szt. 300
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11: Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 11: Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12: Prowadniki do udrożnień I –
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 12: Prowadniki do udrożnień I – szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13: Prowadniki do udrożnień II –
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 13: Prowadniki do udrożnień II – szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14: Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 14: Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II szt. 5
|
| |