GuidZP400 |
d7c4c5c5-d17b-4e4b-b87e-bf94de6de5e0
|
Biuletyn |
546973-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Przygodzice
|
Regon |
25085519100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przygodzice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-421
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
625 927 722
|
Zamawiajacy fax |
625 927 000
|
Zamawiajacy email |
zampubliczne@przygodzice.pl
|
Adres strony url |
http://www.przygodzice.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://bip3.wokiss.pl/przygodzice/bip/przetargi/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia objęty jest wnioskiem o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 pt. „Zdalna szkoła +”, w ramach Osi I – Powszechny dostęp do szybkiego internetu, działania 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.przygodzice.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip3.wokiss.pl/przygodzice/bip/przetargi/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pokój nr 1 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół z terenu gminy Przygodzice
|
Numer referencyjny |
Rg.271.25.2020.ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół z terenu gminy Przygodzice, w tym:
- 31 zestawów komputerowych,
- 31 kompletów oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, w zależności od potrzeb oraz wolnych środków finansowych.
Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości dostarczanego sprzętu w cenach jednostkowych zawartych w ofercie, w ramach przedmiotowego zamówienia, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego na podstawie oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga należyte wykonanie dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającej na dostawie co najmniej dziesięciu komputerów stacjonarnych. Wykonawca może wykazać spełnienie ww. warunku w ramach jednej lub kilku dostaw. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Dodatek Nr 5 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert
1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Dodatek nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Dodatek nr 2 do SIWZ).
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 3 do SIWZ).
4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo.
5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
6. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
- ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych wyłącznie z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) zmiana terminu oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
c) zmiana terminu realizacji umowy oraz wysokości wynagrodzenia wynikającego ze skorzystania z prawa opcji zwiększającego ilość dostarczanego przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|