Zakup wyposażenia wg 3

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546502-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331622005, 331690002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia – wg 3 pakietów ( Centrum Zaawansowanych Technik Operacyjnych):
Pakiet I – Optyka endoskopowa typu „A” 4 szt.; typu „B’ – 4szt. i zestaw kamertonów,
Pakiet II – Akcesoria uzupełniające do symulatora operacji na kości skroniowej i operacji zatok,
Pakiet III – System zwrotnego przesyłania informacji oraz kontroli nad sesją szkoleniową symulacji pacjenta wysokiej wierności

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9006ad06-4c9d-4c9a-a754-97d38a8cfc84
Biuletyn 546502-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Regon 11692096000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mochnackiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-042
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 118 102
Zamawiajacy fax 223 118 118
Zamawiajacy email sekretariat@ifps.org.pl
Adres strony url http://bip.ifps.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kształcenie lekarzy w Centrum Zaawansowanych Technik Operacyjnych Światowego Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii dla potrzeb otochirurgii, rynochirurgii, fonochirurgii, chirurgii oczodołu, chirurgii szczękowej, chirurgii podstawy czaszki
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny INSTYTUT BADAWCZY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ifps.org.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ifps.org.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, zgodnie rozdziałem SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu (Światowe Centrum Słuchu) ul. Mokra 17, 05-830 Kajetany k/Nadarzyna, Sekretariat, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia wg 3
Numer referencyjny IFPS/09/PZP/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia – wg 3 pakietów ( Centrum Zaawansowanych Technik Operacyjnych): Pakiet I – Optyka endoskopowa typu „A” 4 szt.; typu „B’ – 4szt. i zestaw kamertonów, Pakiet II – Akcesoria uzupełniające do symulatora operacji na kości skroniowej i operacji zatok, Pakiet III – System zwrotnego przesyłania informacji oraz kontroli nad sesją szkoleniową symulacji pacjenta wysokiej wierności
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-24T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia do 24.06.2020 r. od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 6.3.1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.3.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.3.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P. z. p; 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 składa: 7.1. ppkt 6.3.1, 6.3.2., 6.3.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust 7.1. lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 stosuje się. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy P. z. p. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. 1) Pełnomocnictwo Konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. d) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 13. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 14. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 15. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 18. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale II SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 P. z. p, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała by odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy przedmiotu zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów / parametrów granicznych / równoważnych określonych w Załączniku nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy. W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem postanowień Umowy. 2. Zmiany w Umowie wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany w Umowie mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy w terminie w niej określonym, będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione, termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, dotyczy to w szczególności okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, z zastrzeżeniem, że okres ten nie może trwać dłużej niż 30 dni.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw optyk i kamertonów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji do: 24.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis Optyka endoskopowa typ „A” 4 szt Optyka endoskopowa typ „B” 4 szt. Zestaw kamertonów (komplet) 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria uzupełniające do symulatora operacji na kości skroniowej i operacji zatok - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: do 24.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis Akcesoria uzupełniające do symulatora operacji na kości skroniowej i operacji zatok
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa System zwrotnego przesyłania informacji oraz kontroli nad sesją szkoleniową symulacji pacjenta wysokiej wierności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji do 24.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis System zwrotnego przesyłania informacji oraz kontroli nad sesją szkoleniową symulacji pacjenta wysokiej wierności
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)