GuidZP400 |
bc7cbe2a-c1b9-4b62-b1e3-c1efbf47421e
|
Biuletyn |
546977-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
22051541000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lędowo-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1N
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-271
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 231 377
|
Zamawiajacy fax |
261 231 578
|
Zamawiajacy email |
6wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/6wog
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta składa się w formie pisemnej w sposób opisany w pkt XI SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 76-271 Ustka, Lędowo - Osiedle 1N
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
|
Numer referencyjny |
36/WM/6WOG/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku. Postępowanie składa się z dwóch zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku;
Zadanie nr 2 – Dostawa obuwia roboczego dla pracowników i żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego /ochronnego/ oraz środki ochrony osobistej wskazane w formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do oferty (dla każdego zadania osobna zakładka) – w kolumnie „Nazwa asortymentu”. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń i dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
- Druk Oferta wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 do oferty (w formacie Excel na poszczególne zadania formularze zamieszczone zostały w osobnych zakładkach).
- Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do SIWZ (o ile dotyczy);
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy);
- Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Załączony projekt umowy.
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
- Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia.
- Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych.
- Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
3. Sposobu spełnienia świadczenia w przypadku:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia Siły Wyższej, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- zmian dotyczących przedmiotu zamówienia, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej;
- z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić w trybie i na zasadach wskazanych w art. 15r. ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2020.567)
4. W zakresie wynikającym z wyżej wymienionych zdarzeń – bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|