Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Czernikowo”

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Gmina Czernikowo
Miejscowość Czernikowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546748-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie żłobka w Czernikowie w ramach projektu „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Czernikowo”, która obejmuje:
• Zestaw komputerowy All-In-One - szt. 3,
• Laptop - szt. 2,
• Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1,
• Monitor interaktywny z OPS - szt. 2,
• Radio z odtwarzaczem CD - szt. 2,
• Telewizor monitoringowy - szt. 2,
• Aparat fotograficzny - szt. 1,
• System nagłośnieniowy radiowęzłowy - szt. 1,
• Statyw do monitora interaktywnego - szt. 2.
2. Adres dostawy: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo.
3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie, chyba że sprecyzowano to inaczej. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne o lepszych parametrach technicznych.
4. Wymagania ogólne:
• całość przedmiotu zamówienia musi być dostarczona zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
• Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie,
• Zamawiający wymaga, aby dostarczane urządzenia były fabrycznie nowe tj. wyprodukowane nie wcześniej jak 6 miesięcy przed ich dostawą,
• przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego oraz posiadać znak bezpieczeństwa „CE”,
• urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika oraz nośnikami zawierającymi oprogramowanie zainstalowane w urządzeniu (jeśli dotyczy),
• każde urządzenie musi być oznakowane przez producenta w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, tj. posiadać nazwę producenta, modelu oraz serię i numer seryjny,
• Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, system operacyjny i oprogramowanie były fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Ponadto muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji. Nie dopuszcza się zaoferowania oprogramowania używanego i aktywowanego wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby zaoferowane oprogramowanie systemu operacyjnego i inne oprogramowanie było zgodne z zasadami licencjonowania wymaganymi przez ich producentów,
• Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie preinstalowane przez producenta komputera,
• Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA), o ile producent oprogramowania przewidział dla danego rodzaju oprogramowania tego rodzaju potwierdzenie jego autentyczności,
• Zamawiający w trakcie odbioru końcowego przewiduje możliwość sprawdzenia i weryfikacji dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania,
• Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania, jako elementu procedury odbioru,
• urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim,
• do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
• Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
• Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
• Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować we wskazanym miejscu rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
• Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego lub siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
7. Ilekroć w niniejszej specyfikacji podane są nazwy własne, typy urządzeń oraz ich producenci lub konkretne wymiary należy traktować je jako przykładowe określenie cech technicznych oraz pożądanego standardu i jakości.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Poprzez pojęcie rozwiązań równoważnych należy rozumieć rozwiązania zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych - Załącznik nr 9 do SIWZ, w którym wykaże, że oferowane rozwiązania są rozwiązaniami równoważnymi.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji postępowania, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. sygn. akt: KIO 2315/13).
8. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru. W sytuacji, gdy gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, obowiązuje gwarancja producenta.
9. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 36 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 24 miesiące, a maksymalny okres wynosi 36 miesięcy.
10. W wypełnionej tabeli w Arkuszu cenowym (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać producenta i model oferowanego wyposażenia.
11. Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia w celu weryfikacji, czy oferowane wyposażenie spełnia warunki określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
12. Płatność za zrealizowaną dostawę odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
13. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf1a2e84-16d3-4644-9147-e3a074440f48
Biuletyn 546748-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Czernikowo
Regon 91086676100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Czernikowo
Zamawiajacy kod pocztowy 87-640
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 287 50 01
Zamawiajacy fax 54 287 50 01
Zamawiajacy email marekb@czernikowo.pl
Adres strony url www.czernikowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Czernikowo” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.czernikowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.czernikowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo - pokój nr 11 (Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Czernikowo”
Numer referencyjny IWP.271.1.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie żłobka w Czernikowie w ramach projektu „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Czernikowo”, która obejmuje: • Zestaw komputerowy All-In-One - szt. 3, • Laptop - szt. 2, • Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1, • Monitor interaktywny z OPS - szt. 2, • Radio z odtwarzaczem CD - szt. 2, • Telewizor monitoringowy - szt. 2, • Aparat fotograficzny - szt. 1, • System nagłośnieniowy radiowęzłowy - szt. 1, • Statyw do monitora interaktywnego - szt. 2. 2. Adres dostawy: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo. 3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie, chyba że sprecyzowano to inaczej. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne o lepszych parametrach technicznych. 4. Wymagania ogólne: • całość przedmiotu zamówienia musi być dostarczona zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, • Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie, • Zamawiający wymaga, aby dostarczane urządzenia były fabrycznie nowe tj. wyprodukowane nie wcześniej jak 6 miesięcy przed ich dostawą, • przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego oraz posiadać znak bezpieczeństwa „CE”, • urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika oraz nośnikami zawierającymi oprogramowanie zainstalowane w urządzeniu (jeśli dotyczy), • każde urządzenie musi być oznakowane przez producenta w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, tj. posiadać nazwę producenta, modelu oraz serię i numer seryjny, • Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt, system operacyjny i oprogramowanie były fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Ponadto muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji. Nie dopuszcza się zaoferowania oprogramowania używanego i aktywowanego wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby zaoferowane oprogramowanie systemu operacyjnego i inne oprogramowanie było zgodne z zasadami licencjonowania wymaganymi przez ich producentów, • Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie preinstalowane przez producenta komputera, • Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA), o ile producent oprogramowania przewidział dla danego rodzaju oprogramowania tego rodzaju potwierdzenie jego autentyczności, • Zamawiający w trakcie odbioru końcowego przewiduje możliwość sprawdzenia i weryfikacji dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania, • Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania, jako elementu procedury odbioru, • urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, • do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, • Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, • Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować we wskazanym miejscu rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, • Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego lub siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Ilekroć w niniejszej specyfikacji podane są nazwy własne, typy urządzeń oraz ich producenci lub konkretne wymiary należy traktować je jako przykładowe określenie cech technicznych oraz pożądanego standardu i jakości. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Poprzez pojęcie rozwiązań równoważnych należy rozumieć rozwiązania zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych - Załącznik nr 9 do SIWZ, w którym wykaże, że oferowane rozwiązania są rozwiązaniami równoważnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji postępowania, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. sygn. akt: KIO 2315/13). 8. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru. W sytuacji, gdy gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, obowiązuje gwarancja producenta. 9. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 36 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 24 miesiące, a maksymalny okres wynosi 36 miesięcy. 10. W wypełnionej tabeli w Arkuszu cenowym (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać producenta i model oferowanego wyposażenia. 11. Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia w celu weryfikacji, czy oferowane wyposażenie spełnia warunki określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 12. Płatność za zrealizowaną dostawę odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień wykonania zobowiązań należy rozumieć ostateczny termin fizycznego dostarczenia przez Wykonawcę wyposażenia odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego, zgodnego z ofertą, czego potwierdzeniem będzie podpisany przez przedstawicieli Stron protokół zdawczo-odbiorczy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow III.1.3.1) Wykonawca musi wykazać, iż wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie urządzeń multimedialnych / sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 40 tys. PLN brutto (każde).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe III.1.3.1) Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.4.2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.4.3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.4.4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od III.4.1) do III.4.3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.4) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.4) lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu III.5.1.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ – Doświadczenie Wykonawcy. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. Specyfikacji. III.7.2) Arkusz cenowy Załącznik nr 1.1 do SIWZ III.7.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. III.7.4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. III.7.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą. III.7.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. III.7.7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.4. SIWZ tj.: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć Zamawiającemu: - umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - umowy z Podwykonawcami na realizację powierzonego im do wykonania i zgodnego z ofertą Wykonawcy zakresu dostaw - jeżeli Wykonawca planuje wykonanie dostaw przy udziale Podwykonawców. 3. W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)