Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej wraz ze wsparciem SLA i CR po wdrożeniu

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Instytut Adama Mickiewicza
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548269-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 i 9 do SIWZ oraz po wdrożeniu aplikacji zapewnienie wsparcia SLA i CR w celu dalszego rozwoju i utrzymania gwarancyjnego projektu.
1. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na wykonaniu następujących prac:
1) Przygotowaniu projektu architektury informacji, bazującego na informacjach zgromadzonych w projekcie.
2) Przygotowaniu interaktywnej makiety uwzględniającej co najmniej 2 główne sposoby nawigacji oraz co najmniej 5 form wizualizacji danych projektu.
3) Przygotowaniu, na podstawie projektu architektury informacji, trzech koncepcji wizualno-kreatywnych prezentujących koncepcję, zgodnie z którą można wykonać projekt tak, aby spełniał założenia zapisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności:
a. był przystępny i jasny oraz łatwy w nawigowaniu dla grupy docelowej
b. w spójny i jednolity sposób prezentował informacje zebrane w projekcie
c. był atrakcyjny wizualnie i nadążał za bieżącymi trendami tworzenia stron www
4) Przygotowaniu finalnego projektu graficznego, prezentującego wybraną koncepcję wraz z uwzględnionymi wszelkimi uwagami zespołu projektowego. Zadanie zakłada, że w jego skład wchodzi m.in.:
a. przygotowanie key visual projektu
b. przygotowanie projektu graficznego serwisu WWW, uwzględniającego wymagania techniczne związane z technologią RWD (co najmniej 3 wielkości ekranu)
c. przygotowanie mikrointerakcji (wszelkie animacje, preloadery, hovery i inne efekty podnoszące jakość projektu na poziomie wizualnym)
5) Przetestowaniu prototypu pod kątem funkcjonalnym i użytkowym, weryfikacja User Experience, wprowadzenie ewentualnych poprawek i zmian.
6) Cięciu szablonów strony zgodnie z przygotowanym projektem wizualnym.
7) Technicznym wdrożeniu całości projektu graficznego.
8) Umieszczeniu w obrębie serwisu treści przekazanych przez zespół projektowy – w tym wykonywanie zmian w obrębie treści w dowolnym momencie projektu, zgodnie z ustaleniami ze spotkań oraz bieżącej komunikacji projektowej.
9) Projekty zrealizowane w ramach przedmiotowego postępowania powinny być dostępne zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na tabletach oraz komputerach typu desktop, bez utraty funkcjonalności, chyba, że w toku ustaleń z Zamawiającym, powstanie lista tych funkcjonalności, które zostaną uznane za nadmiarowe na danym typie urządzenia.
10) W przypadku aplikacji webowej projekt musi uwzględniać działanie na minimum 3 ostatnich wersjach przeglądarek: Chrome, Firefox, Edge, Safari.
11) Wykonaniu systemu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 lub dodatkowej wersji alternatywnej, która pozwoli zapoznać się z prezentowanymi treściami w sposób dostępny dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres wymagań dotyczących dostępności cyfrowej dla osób z niepełnosprawnościami został opisany w załączniku nr 7 do SIWZ.
12) Wdrożeniu wszelkiego typu animacji, efektów, preloaderów, zaprojektowanych na poziomie graficznym.
13) Integracji z wszelkimi wymaganymi serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram) – zakres do zdefiniowania na poziomie projektu graficznego
14) Konfiguracja zabezpieczeń w systemie oraz jego aktualizacji
15) Przekazania wytycznych związanych z warstwą hardware wymaganą do bezproblemowego działania systemu.
16) Przygotowania workflowu developerskiego skupiającego się na automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI).
17) Wsparcia w zakresie wprowadzania zmian (CR) po wdrożeniu aplikacji ( maksymalnie 340 godzin).
18) Wsparcia gwarancyjnego (SLA) (maksymalnie 9 miesięcy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dcc7215-643a-4dd3-ab4d-7fdeeb73ff53
Biuletyn 548269-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Adama Mickiewicza
Regon 14047007100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mokotowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 476 100
Zamawiajacy fax 224 476 152
Zamawiajacy email iam@iam.pl
Adres strony url www.iam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.iam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://iam.pl/pl/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej wraz ze wsparciem SLA i CR po wdrożeniu
Numer referencyjny 7/IAM/2020/05
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 i 9 do SIWZ oraz po wdrożeniu aplikacji zapewnienie wsparcia SLA i CR w celu dalszego rozwoju i utrzymania gwarancyjnego projektu. 1. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na wykonaniu następujących prac: 1) Przygotowaniu projektu architektury informacji, bazującego na informacjach zgromadzonych w projekcie. 2) Przygotowaniu interaktywnej makiety uwzględniającej co najmniej 2 główne sposoby nawigacji oraz co najmniej 5 form wizualizacji danych projektu. 3) Przygotowaniu, na podstawie projektu architektury informacji, trzech koncepcji wizualno-kreatywnych prezentujących koncepcję, zgodnie z którą można wykonać projekt tak, aby spełniał założenia zapisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności: a. był przystępny i jasny oraz łatwy w nawigowaniu dla grupy docelowej b. w spójny i jednolity sposób prezentował informacje zebrane w projekcie c. był atrakcyjny wizualnie i nadążał za bieżącymi trendami tworzenia stron www 4) Przygotowaniu finalnego projektu graficznego, prezentującego wybraną koncepcję wraz z uwzględnionymi wszelkimi uwagami zespołu projektowego. Zadanie zakłada, że w jego skład wchodzi m.in.: a. przygotowanie key visual projektu b. przygotowanie projektu graficznego serwisu WWW, uwzględniającego wymagania techniczne związane z technologią RWD (co najmniej 3 wielkości ekranu) c. przygotowanie mikrointerakcji (wszelkie animacje, preloadery, hovery i inne efekty podnoszące jakość projektu na poziomie wizualnym) 5) Przetestowaniu prototypu pod kątem funkcjonalnym i użytkowym, weryfikacja User Experience, wprowadzenie ewentualnych poprawek i zmian. 6) Cięciu szablonów strony zgodnie z przygotowanym projektem wizualnym. 7) Technicznym wdrożeniu całości projektu graficznego. 8) Umieszczeniu w obrębie serwisu treści przekazanych przez zespół projektowy – w tym wykonywanie zmian w obrębie treści w dowolnym momencie projektu, zgodnie z ustaleniami ze spotkań oraz bieżącej komunikacji projektowej. 9) Projekty zrealizowane w ramach przedmiotowego postępowania powinny być dostępne zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na tabletach oraz komputerach typu desktop, bez utraty funkcjonalności, chyba, że w toku ustaleń z Zamawiającym, powstanie lista tych funkcjonalności, które zostaną uznane za nadmiarowe na danym typie urządzenia. 10) W przypadku aplikacji webowej projekt musi uwzględniać działanie na minimum 3 ostatnich wersjach przeglądarek: Chrome, Firefox, Edge, Safari. 11) Wykonaniu systemu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 lub dodatkowej wersji alternatywnej, która pozwoli zapoznać się z prezentowanymi treściami w sposób dostępny dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres wymagań dotyczących dostępności cyfrowej dla osób z niepełnosprawnościami został opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 12) Wdrożeniu wszelkiego typu animacji, efektów, preloaderów, zaprojektowanych na poziomie graficznym. 13) Integracji z wszelkimi wymaganymi serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram) – zakres do zdefiniowania na poziomie projektu graficznego 14) Konfiguracja zabezpieczeń w systemie oraz jego aktualizacji 15) Przekazania wytycznych związanych z warstwą hardware wymaganą do bezproblemowego działania systemu. 16) Przygotowania workflowu developerskiego skupiającego się na automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI). 17) Wsparcia w zakresie wprowadzania zmian (CR) po wdrożeniu aplikacji ( maksymalnie 340 godzin). 18) Wsparcia gwarancyjnego (SLA) (maksymalnie 9 miesięcy).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług (w zakresie wsparcia CR i SLA) w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, na warunkach ustalonych w ramach odrębnej procedury, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zmawiającego ofertą. Warunkiem udzielenia przedmiotowych zamówień jest posiadanie przez Wykonawcę w momencie ich udzielania wymagań niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia postawionych przez Zamawiającego w SIWZ. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. Zamówienie, o którym mowa zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zmawiającego ofertą. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w niniejszym ustępie. Jest to wyłącznie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia w zakresie wdrożenia i uruchomienia aplikacji internetowej powinien zostać całkowicie zrealizowany do dnia 29.03.2021 roku, z uwzględnieniem terminów wyznaczonych dla poszczególnych etapów, wskazanych w załączniku nr 9. Po wdrożeniu i uruchomieniu aplikacji Wykonawca udzieli wsparcia w zakresie rozwoju i wprowadzania zmian na zasadach Change Request oraz udzieli wsparcia gwarancyjnego SLA do dnia 31.12.2021 roku lub do wyczerpania całkowitej kwoty umowy na realizację usług ujętych w SIWZ. Zakres wsparcia SLA opisany został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej: I Trzy projekty z zakresu wytwarzania serwisów internetowych wraz z projektowaniem User Experience lub projektowania graficznego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każdy; II Projekt kreatywnego, nowatorskiego WWW, o innowacyjnej nawigacji, opierającego się na prezentowaniu danych i powiązań istniejących pomiędzy nimi; III Trzy projekty obejmujące swoim zakresem kreację, rozwój marki lub brandingu. Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni: a. Menadżera projektu, posiadającego: I. Ukończone studia magisterskie w zakresie informatyki, zarządzania, lub z zakresu nauk społecznych ( psychologia, socjologia), II co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe związane z kierunkiem ukończonych studiów – w tym udział w co najmniej 2 projektach informatycznych na stanowisku menadżera projektu, o wartości co najmniej 100 000,00PLN brutto każdy projekt. b. Głównego projektanta User Experience, posiadającego: I. ukończone studia magisterskie II. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem użytkowym stron internetowych lub aplikacji. III. udział, w co najmniej 3 projektach informatycznych na stanowisku głównego projektanta, o wartości, co najmniej 100.000,00 PLN brutto każdy projekt, w okresie ostatnich 4 lat, w tym co najmniej, w jednym projekcie który obejmował działania z zakresu kultury lub sztuki. c. Projektanta graficznego, posiadającego: I. minimum średnie wykształcenie w zakresie projektowania grafiki lub pokrewne II. co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika III. udział, w co najmniej dwóch projektach informatycznych o wartości, co najmniej 100.000,00 PLN brutto każdy projekt, w ciągu ostatnich czterech lat IV. udział w projektach z zakresu systemów identyfikacji wizualnej d. Programistę backend, posiadającego: I. średnie lub wyższe wykształcenie w zakresie informatyki II. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku programisty III. udział, w co najmniej trzech projektach o wartości 100.000,00 PLN brutto na projekt, w okresie ostatnich trzech lat. e. Programistę frontend, posiadającego: I. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku programisty II. biegłą znajomość HTML5, JavaScript, Frameworków frontendowych Reactlub Angular lub Vue, znajomość technologii takich jak Yeoman, Gulp, Bower,Webpack.III. Biegłą znajomośćWebGL, canvas i powiązanych z tymi technologiami bibliotek, takich jak: three.js, PixiJS f. Testera, posiadającego: I. co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania aplikacji webowych II. Certyfikat ISTQB Certified Tester Foundation Level lub równoważny Kompetencje ww. członków zespołu mogą być łączone ze sobą, jednak nie więcej niż w dwóch wskazanych powyżej zakresach jednocześnie. W takim przypadku zespół może składać się z minimum 4 osób. Jeżeli do łączenia ról w zespole nie dochodzi, zespół musi się składać z minimum 6 osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: A) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Art. 5, ust. 1 pkt 2 lit. c), wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, przy czym w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; B) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, zawierający informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedłożony dokument musi potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Art.5 ust. 1 pkt 2 lit c) , wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. IAM przewiduje zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług (podatku VAT) powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części zamówienia, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 powyżej: a) w przypadkach określonych w ust. 1, Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do IAM z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem, Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić IAM szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany konkretnie wskazanych przepisów. Jeżeli po upływie 14–dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się do IAM o zmianę wynagrodzenia, IAM uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) IAM dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, Strony dokonają zmiany postanowień niniejszej Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od IAM, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag IAM, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; c) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy, w szczególności w przypadku przedłużania się procedury wyboru wykonawcy, wniesienia odwołania do KIO lub kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, są dopuszczalne wyłącznie z zachowaniem postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, niewykraczających jednak poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w treści umowy powyżej, jak również w przypadku: 1) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy lub spełnienia wymogów związanych ze zmianą przepisów prawa; 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę osób będących członkami zespołu skierowanego do realizacji niniejszej umowy , po uprzednim pisemnym otrzymaniu zgody od Zamawiającego na tę czynność, przy czym osoby powołane do zespołu nie mogą posiadać gorszych kwalifikacji, mniejszego doświadczenia i krótszego stażu pracy niż osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oferta musi ponadto zawierać: a) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ b) Opis metodyki procesu wytwarzania projektu pod kątem jego zgodności z modelem UCD. c) Projekt graficzny (rozumiany jako rysunek/makietę/pliki graficzne) wraz z dokładnym opisem tekstowym oraz opis tekstowy. d) Oświadczenia i dokumenty opisane w artykule 6 niniejszej SIWZ. e) Informację o podwykonawcach zgodnie z artykułem 3 ust. 12 niniejszej SIWZ. 4. Ad. 4) W kryterium “koncepcji kreatywnej w zakresie innowacyjności, zgodności ze scenariuszem i briefem funkcjonalno - technologicznym oraz wartości dodatkowej wnoszonej do projektu” maksymalnie można uzyskać 45 pkt, punkty będą przyznawane przez członków Komisji przetargowej merytorycznie odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia, , w skali od 0 do 45 pkt., na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą projektu graficznego (rozumianego jako rysunek/makieta/pliki graficzne,) wraz z dokładnym opisem tekstowym oraz na podstawie prezentacji. Koncepcja kreatywna powinna być stworzona w oparciu o tematykę opisaną w załącznikach nr 7 i nr 9 (Scenariusz i Brief kreatywny). Wykonawca ma za zadanie wykonać pogłębioną analizę tematu, zawierającą w sobie zarówno analizę tekstów związanych z tematyką (online, offline) jak również zgromadzenie multimediów wymaganych do przygotowania prezentacji/aplikacji. Ze względu na fakt, iż jest to praca tworzona na potrzeby postępowania przetargowego, Wykonawca nie musi pozyskiwać autorskich praw majątkowych do multimediów. Członkowie Komisji przetargowej merytorycznie odpowiedzialni za przedmiot zamówienia szczególną uwagę będą zwracać na następujące elementy: a) Staranność przyłożoną do opracowania wybranego artykułu, rozpiskę punktów styku z użytkownikiem, model persony, która może być odbiorcą tego artykułu wraz z określeniem value proposition dla tej persony – max 20 pkt b) Atrakcyjność i spójność prezentacji danego artykułu - trzymanie się koncepcji kreatywnej pomiędzy widokami/ekranami/slajdami, uwzględnienie efektów opisanych w briefie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ – max 20 pkt c) Analizę istniejących serwisów zawierających artykuły o podobnym charakterze, w formie listy określających artystyczne cechy danej strony, z położeniem nacisku na elementy, które wydają się być potencjalnym kandydatem do wykorzystania podczas wykonywania przedmiotu przetargu – max 5 pkt. Ad. 5) W kryterium ” oceny metodyki procesu wytwarzania projektu pod kątem jego zgodności z modelem UCD”– maksymalnie można uzyskać 20 pkt. Punkty będą przyznawane przez członków Komisji przetargowej merytorycznie odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia w skali od 0 do 20 pkt., na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą opisu tekstowego. Członkowie Komisji przetargowej merytorycznie odpowiedzialni za przedmiot zamówienia szczególną uwagę będą zwracać na następujące elementy: a) szczegółowość opisu metodyki proponowanego procesu wdrażania– podział na etapy, zakresy odpowiedzialności w zespole, wykorzystanie najlepszych praktyk na warstwie technologicznej i na poziomie zarządzania projektami, propozycje kanałów komunikacji pozwalających na zminimalizowanie opóźnień dla danego typu zmiany, opis prototypowania oraz testowania częściowych rozwiązań - max 10 pkt. b) odniesienia do publikacji związanych z tematem, prezentujących najlepsze praktyki w zakresie opisywanego tematu - max 5 pkt. c) opis problemów mogących występować przy zastosowaniu proponowanej metodyki, wraz z ryzykiem ich wystąpienia i metodami zapobiegania tym problemom – max 5 pkt. Celem przyznania punktów ofertom w kryterium Ad. 4) Wykonawcy zostaną drogą mailową zaproszeni przez Zamawiającego na spotkania (prezentacje) z Członkami Komisji Przetargowej. Spotkania (prezentacje) będą odbywały się zdalnie, poprzez wskazany przez Zamawiającego program do wideokonferencji. Kolejność spotkań będzie zależna od kolejności wpływu ofert. Godziny spotkań zostaną ustalone indywidulanie, przy czym spotkania ze wszystkimi Wykonawcami muszą odbyć się maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Uczestnikami spotkania ze strony Wykonawcy powinny być osoby, które będą pełniły w zespole skierowanym do realizacji zamówienia, funkcje: Menadżera projektu, Głównego projektanta User Experience oraz Projektanta graficznego. Minimalna dopuszczalna opcja uczestników spotkania ze strony Wykonawcy to dwie osoby z wymienionych powyżej trzech osób w dowolnej konfiguracji. W ramach spotkań nie będą omawiane i oceniane kwestie dotyczące metodyki procesu wytwarzania. W przypadku nie stawienia się Wykonawcy na zdalne spotkanie (prezentacje), o którym mowa wyżej, Wykonawca otrzyma 0 punktów w każdym z ocenianych na spotkaniu kryteriów, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Zarówno wymieniony powyżej projekt graficzny jak i opis tekstowy a także opis metodyki procesu wytwarzania projektu pod kątem jego zgodności z modelem UCD stanowią część oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu. 5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi. 6. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Criterion

Kryteria Cena za usługę wdrożenia aplikacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena wsparcia technicznego Change Request (stawka godzinowa
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Koncepcja kreatywna
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Cena wsparcia gwarancyjnego SLA (stawka miesięczna)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Ocena metodyki procesu wytwarzania pod kątem jego zgodności z modelem UCD
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)