GuidZP400 |
0975fa9a-ff27-401e-bd38-81dee740b0be
|
Biuletyn |
545995-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
|
Regon |
00674641000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Świat
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 36 00, 22 695 36 88
|
Zamawiajacy fax |
22 695 36 99
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@arp.pl
|
Adres strony url |
https://bip.arp.pl/
|
Adres strony internetowej |
bip.arp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.arp.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.arp.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie zabudowy kuchennej na wymiar z wyposażeniem w sprzęt AGD w pomieszczeniach socjalnych w budynku ARP S.A przy ul. Zakładowej 30 w Tarnobrzegu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej na wymiar wraz z dostawą sprzętu AGD oraz utylizacja starej zabudowy meblowej i sprzętu AGD. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
35000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował dwie (2) dostawy polegające na wykonaniu, dostawie oraz montażu mebli kuchennych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł netto każda
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej będzie żądać złożenia wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Dowodów określających, czy dostawy, o których mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej będzie żądać dokumentu na potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać oświadczenie zawarty został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, OŚWIADCZENIE podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na potencjał innych podmiotów, na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów (np. zobowiązania), z których będzie wynikać:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego od otrzymania stosowanego wezwania:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę każdej z osób, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że każda osoba zastępująca posiada uprawnienia nie mniejsze niż osoba, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy. Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 (trzech) dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy i nie spowoduje zmiany Wynagrodzenia. Zmiana ta nie wymaga aneksu do Umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie wymaga aneksu do Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac przez Zamawiającego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni (czternastu) od powzięcia przez Zamawiającego informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy i spowoduje obniżenie Wynagrodzenia Wykonawcy. Kwota, o którą Wynagrodzenie zostanie obniżone będzie określona według Oferty Wykonawcy i udokumentowanych kosztów wykonanej części Przedmiotu Umowy. Zmniejszenie zakresu prac i obniżenie Wynagrodzenia zostanie potwierdzone aneksem do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|