Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej, - część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej, wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548243-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego:
- część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej,
- część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej,
wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07197d8c-0764-45bb-838d-411599beab61
Biuletyn 548243-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Tytuł projektu: Multilateral small diameter borehole for coal beds degasing / Multilateralny małośrednicowy otwór odgazowujący pokłady węgla - MINE GAS SLIMHOLE DRILLING MIGASLIDRILL
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://vip99.lo.pl/przetargi/86
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej w formacie danych: doc, docx, rtf, pdf i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal-u.Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej (tradycyjnej, papierowej) lub w formie elektronicznej, w języku polskim.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę w wersji elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Ofertę w formie pisemnej (tradycyjnej, papierowej) należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez jej uszkodzenia. Koperta winna być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowic, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), pokój 226, II piętro.
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej, - część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej, wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
Numer referencyjny FZ-1/5364/AJ/20
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej, - część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej, wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 51794,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: - dla części I - Zamawiający wymaga zrealizowania usługi w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Potwierdzeniem zrealizowania usługi będzie e-mail od Wykonawcy z informacją o aktywacji odnowienia 1 licencji programu 3DEC, posiadanej przez Zamawiającego (informacja o aktywacji wysłana drogą elektroniczną na e - mail administratora licencji); - dla części II - Zamawiający wymaga zrealizowania usługi w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Potwierdzeniem zrealizowania usługi będzie e-mail od Wykonawcy z informacją o aktywacji odnowienia 1 licencji programu PetraSim (RockWare), posiadanej przez Zamawiającego (informacja o aktywacji wysłana drogą elektroniczną na e - mail administratora licencji). 7. Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga gwarancji odpowiednio dla części I oraz dla części II, zgodnej z umową licencyjną producenta oprogramowania, która obowiązywać będzie od daty aktywacji odnowienia posiadanej przez Zamawiającego licencji (program 3DEC oraz program PetraSim). Zamawiający wymaga aby gwarancja obowiązywała odpowiednio dla części I oraz dla części II minimum przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji odnowienia licencji (odpowiednio dla części I oraz dla części II), zapewni Zamawiającemu prawo do otrzymywania nowych wersji programu. 9. Warunki płatności: termin płatności dla części I oraz dla części II będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury dla części I oraz dla części II będą podpisane przez obie strony umowy protokoły potwierdzające aktywację odnowienia licencji. 10. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKRESLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 2. Podstawy wykluczenia: 2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24, ust. 1, pkt 12-23 ustawy Pzp (przesłanki wykluczenia obligatoryjne). 2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów w następujących przypadkach - wybrane przez Zamawiającego przesłanki wykluczenia fakultatywne, przewidziane w art. 24, ust. 5 ustawy Pzp: 2.2.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332, ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366, ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.). 3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22, ust. 1b ustawy Pzp: 3.1. Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24, ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 2: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA Uwaga nr 3 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97, ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1, pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Podmioty zagraniczne: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Ofertę można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej w formacie danych: doc, docx, rtf, pdf i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: a) dla ofert w formie tradycyjnej papierowej/ pisemnej - pocztą, kurierem lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, b) dla ofert złożonych w wersji elektronicznej - przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę w wersji elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w Regulaminie ePUAP.Za datę przekazania oferty przyjmuje się: a) dla ofert w formie tradycyjnej papierowej / pisemnej – datę wpływu / złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego, b) dla ofert złożonych w wersji elektronicznej - datę jej wpływu na platformę ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na platformę ePUAP lub na adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia, dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej(tradycyjnej, papierowej) lub w formie elektronicznej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33440,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część I: 3DEC wersja 5.0 do wersji najnowszej wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18354,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Odnowienie posiadanych licencji przez Zamawiającego: - część II: PetraSim (RockWare) wersja 5.1.1320 do wersji najnowszej wraz z zapewnieniem dostępu do wszystkich aktualizacji w/w oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy, tj. w trakcie 12 miesięcy
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)