Dostawa krzeseł do domu kultury w Zbylitowskiej Górze

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Gmina Tarnów
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548245-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
3.1 Dostawa krzeseł konferencyjnych tapicerowanych na stelażu metalowym, kolor tapicerki ciemno – brązowy – 40 szt. Krzesła bez podłokietników, z możliwością piętrowania.

3.2 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
3.3 Przedmiot zamówienia musi posiadać ważne wymagane prawem dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, w tym ważne certyfikaty na znak bezpieczeństwa (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych atesty itp.
3.4 Zamówienie obejmuje transport, ubezpieczenie do czasu odbioru, rozładunek, wniesienie i rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy.
3.5 Miejsce dostawy: woj. Małopolskie, Gmina Tarnów, Zbylitowska Góra ul. Sportowa 3 (dom kultury).
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania przedmiotu zamówienia i do jego zabezpieczenia na czas transportu. Dostarczone przedmioty muszą być opakowane w sposób zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21fb161b-b5f0-4467-84b1-3a94b1c684d6
Biuletyn 548245-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Tarnów
Regon 55005400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 014 688 01 34
Zamawiajacy fax 014 688 01 03
Zamawiajacy email bbardel@gmina.tarnow.pl
Adres strony url www.gmina.tarnow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gmina.tarnow.pl BIP przetargi
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina.tarnow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina.tarnow.pl BIP/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł do domu kultury w Zbylitowskiej Górze
Numer referencyjny IR -271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje: 3.1 Dostawa krzeseł konferencyjnych tapicerowanych na stelażu metalowym, kolor tapicerki ciemno – brązowy – 40 szt. Krzesła bez podłokietników, z możliwością piętrowania. 3.2 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. 3.3 Przedmiot zamówienia musi posiadać ważne wymagane prawem dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, w tym ważne certyfikaty na znak bezpieczeństwa (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych atesty itp. 3.4 Zamówienie obejmuje transport, ubezpieczenie do czasu odbioru, rozładunek, wniesienie i rozmieszczenie przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy. 3.5 Miejsce dostawy: woj. Małopolskie, Gmina Tarnów, Zbylitowska Góra ul. Sportowa 3 (dom kultury). 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania przedmiotu zamówienia i do jego zabezpieczenia na czas transportu. Dostarczone przedmioty muszą być opakowane w sposób zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp -w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp tj. zestawienia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 pzp). Oświadczenie składane w oryginale
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wg wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ
IV 4 14 Nie wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.1. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 1.2 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 1.3 W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 1.4 W przypadku zmiany Podwykonawcy. 1.5 W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6 Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 1.7 W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 1.8 Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: • stawki podatku od towarów i usług, poprzez zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku, • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 prawa zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy (zmiana numeru konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami). 4. Zmiana terminu realizacji umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeśli dotyczy
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rozszerzenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)