| GuidZP400 |
b6344891-a7d4-4db4-9569-4909c79b2223
|
| Biuletyn |
548208-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Regon |
00059286800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
| Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
| Adres strony url |
www.plock.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty składane osobiście bądź dostarczane za pośrednictwem kuriera należy umieścić w urnie oznaczonej. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE znajdującej się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta - wejście od ulicy Zduńskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane będzie jako niezłożenie oferty.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja infrastruktury urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM w Urzędzie Miasta Płocka w ramach poprawy poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego komórek organizacyjnych UMP.
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.73.2020.EK
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM w Urzędzie Miasta Płocka w ramach poprawy poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego komórek organizacyjnych UMP.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania 40 dni (max) od daty podpisania umowy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań;
2) dokument pochodzący od importera oferowanej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju).
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian;
2) terminu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6;
b) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;
c) zaistnienia epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|