GuidZP400 |
b6344891-a7d4-4db4-9569-4909c79b2223
|
Biuletyn |
548208-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
00059286800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty składane osobiście bądź dostarczane za pośrednictwem kuriera należy umieścić w urnie oznaczonej. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE znajdującej się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta - wejście od ulicy Zduńskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane będzie jako niezłożenie oferty.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja infrastruktury urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM w Urzędzie Miasta Płocka w ramach poprawy poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego komórek organizacyjnych UMP.
|
Numer referencyjny |
WZP.271.73.2020.EK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury urządzeń bezpieczeństwa klasy UTM w Urzędzie Miasta Płocka w ramach poprawy poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego komórek organizacyjnych UMP.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania 40 dni (max) od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań;
2) dokument pochodzący od importera oferowanej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju).
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian;
2) terminu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6;
b) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;
c) zaistnienia epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|