GuidZP400 |
80e0e164-649c-478e-a581-69ea9665a1fb
|
Biuletyn |
547838-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krakowski
|
Regon |
35155486700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 634 42 70
|
Zamawiajacy fax |
126 335 294
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
powiat.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,328931,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, DZIENNIK PODAWCZY, pok. 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach
|
Numer referencyjny |
AB/ZP - 5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz a także zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach.
2. Postępowanie podzielone jest na dwie części zamówienia:
Część 1 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku warsztatowo – internatowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”,
Część 2 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla pomieszczeń poddasza w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są we wzorze umowy (zał. 5 do SIWZ) wraz z załącznikami oraz na rzutach (zał. nr 6 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
47
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; • zdolności technicznej lub zawodowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw mebli dla budynków użyteczności publicznej, każda o wartości min. 50 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy.
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Wykonawca winien wykazać spełnianie wskazanego warunku udziału w postępowaniu niezależnie czy składa ofertę na jedną czy na dwie części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 4 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - chyba, że Wykonawca wskaże w ofercie dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać:
a) cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia, odpowiednio dla część na którą składana jest oferta.
b) stawkę podatku VAT.
c) czas realizacji zamówienia (liczba dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy).
d) okres rękojmi i gwarancji jakości (miesiące).
2) Do Formularza oferty należy załączyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ,
b) wypełniony i podpisany załącznik do umowy pn. „Specyfikacja przedmiotu zamówienia” – odpowiednio dla części na którą wykonawca składa ofertę,
c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5 lit. a) SIWZ – jeżeli dotyczy,
e) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 24 SIWZ – jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł dla każdej części zamówienia. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdz. IX SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane w par. 10 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (zał. 5a dla części 1, Zał. 5b dla części 2 zamówienia)
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku warsztatowo – internatowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
47
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu aranżacji wnętrz (2 warianty) w budynku internatu i warsztatów w meble i zabudowy trwałe, tj. meblościanki, szafy, zabudowy portierni, zabudowy kuchni i pomieszczeń socjalnych oraz wyposażenie w biurka, stoły, krzesła, fotele oraz wykonanie kompletu mebli wg wybranego wariantu.
Zaplanowane prace związane z wyposażeniem w meble zostaną wykonane na podstawie wybranego projektu (aranżacja wnętrz). Będzie to pierwsze wyposażenie po wybudowaniu i oddaniu do użytkowania budynku warsztatowo-internatowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli i wyposażenia dla pomieszczeń poddasza w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
47
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 2
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu aranżacji (2 warianty) wnętrz na potrzeby użytkowania strychu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach w meble i zabudowy trwałe, tj. meblościanki, szafy, zabudowy portierni, pomieszczeń socjalnych oraz wyposażenie w biurka, stoły, krzesła, fotele oraz wykonanie kompletu mebli wg wybranego wariantu.
Zaplanowane prace związane z wyposażeniem w meble zostaną wykonane na podstawie wybranego projektu (aranżacja wnętrz). Będzie to pierwsze wyposażenie po przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania strychu, którego roboty budowlane zakończyły się w styczniu 2020 r.
|
| |