Dostawa mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547838-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz a także zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach.
2. Postępowanie podzielone jest na dwie części zamówienia:
Część 1 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku warsztatowo – internatowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”,
Część 2 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla pomieszczeń poddasza w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są we wzorze umowy (zał. 5 do SIWZ) wraz z załącznikami oraz na rzutach (zał. nr 6 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80e0e164-649c-478e-a581-69ea9665a1fb
Biuletyn 547838-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Krakowski
Regon 35155486700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 634 42 70
Zamawiajacy fax 126 335 294
Zamawiajacy email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url powiat.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,328931,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, DZIENNIK PODAWCZY, pok. 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach
Numer referencyjny AB/ZP - 5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz a także zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach. 2. Postępowanie podzielone jest na dwie części zamówienia: Część 1 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku warsztatowo – internatowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”, Część 2 – „Dostawa mebli i wyposażenia dla pomieszczeń poddasza w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są we wzorze umowy (zał. 5 do SIWZ) wraz z załącznikami oraz na rzutach (zał. nr 6 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 47
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; • zdolności technicznej lub zawodowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw mebli dla budynków użyteczności publicznej, każda o wartości min. 50 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Wykonawca winien wykazać spełnianie wskazanego warunku udziału w postępowaniu niezależnie czy składa ofertę na jedną czy na dwie części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 4 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - chyba, że Wykonawca wskaże w ofercie dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: a) cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia, odpowiednio dla część na którą składana jest oferta. b) stawkę podatku VAT. c) czas realizacji zamówienia (liczba dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy). d) okres rękojmi i gwarancji jakości (miesiące). 2) Do Formularza oferty należy załączyć: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, b) wypełniony i podpisany załącznik do umowy pn. „Specyfikacja przedmiotu zamówienia” – odpowiednio dla części na którą wykonawca składa ofertę, c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ, d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5 lit. a) SIWZ – jeżeli dotyczy, e) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 24 SIWZ – jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł dla każdej części zamówienia. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdz. IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane w par. 10 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (zał. 5a dla części 1, Zał. 5b dla części 2 zamówienia)
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku warsztatowo – internatowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 47
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu aranżacji wnętrz (2 warianty) w budynku internatu i warsztatów w meble i zabudowy trwałe, tj. meblościanki, szafy, zabudowy portierni, zabudowy kuchni i pomieszczeń socjalnych oraz wyposażenie w biurka, stoły, krzesła, fotele oraz wykonanie kompletu mebli wg wybranego wariantu. Zaplanowane prace związane z wyposażeniem w meble zostaną wykonane na podstawie wybranego projektu (aranżacja wnętrz). Będzie to pierwsze wyposażenie po wybudowaniu i oddaniu do użytkowania budynku warsztatowo-internatowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli i wyposażenia dla pomieszczeń poddasza w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 47
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie należy wykonać w maksymalnym terminie: 47 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może podać w ofercie krótszy czas realizacji zamówienia. Podany przez Wykonawcę w ofercie czas realizacji zamówienia będzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 2
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu aranżacji (2 warianty) wnętrz na potrzeby użytkowania strychu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach w meble i zabudowy trwałe, tj. meblościanki, szafy, zabudowy portierni, pomieszczeń socjalnych oraz wyposażenie w biurka, stoły, krzesła, fotele oraz wykonanie kompletu mebli wg wybranego wariantu. Zaplanowane prace związane z wyposażeniem w meble zostaną wykonane na podstawie wybranego projektu (aranżacja wnętrz). Będzie to pierwsze wyposażenie po przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania strychu, którego roboty budowlane zakończyły się w styczniu 2020 r.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)