GuidZP400 |
98dc7d25-c426-4a05-bf6d-14f1b24c5d4c
|
Biuletyn |
547829-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Nowotarskiego
|
Regon |
49189333900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Wstydliwego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 26 61 300,
|
Zamawiajacy fax |
18 26 61 344
|
Zamawiajacy email |
przetarg@nowotarski.pl,
|
Adres strony url |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Numer referencyjny |
ZA.272.22.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
Część nr 1 – Dostawa dysków SSD dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
Część nr 2 – Dostawa skanerów dokumentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminach:
Część nr 1 - 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 2 - 14 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (dla części nr 1 i 2);
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
3) Inne dokumenty wskazane w siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz.
2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 15.06.2020 r. w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, godz. 11:30. Zamawiający informuje, że w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii koronawirusa COVID-19, czynności związane z otwarciem ofert, określone w art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych będą odbywały się za pomocą przeprowadzenia transmisji online. Transmisja online będzie dostępna pod linkiem: https://meet.nowotarski.pl/start/bsi-zh9-6qn
Link będzie aktywny na 10 minut przed otwarciem ofert. Przy dołączaniu prosimy o podawanie nazwy podmiotu jaki Państwo reprezentują.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dysków SSD dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie winno być zrealizowane w terminach: Część nr 1 - 14 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dysków SSD dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa skanerów dokumentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie winno być zrealizowane w terminach: Część nr 2 - 14 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa skanerów dokumentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
|
| |