„Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548059-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 429123108, 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”, wg opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 100eb29d-1d88-4ebf-985d-8173f7d0dd3c
Biuletyn 548059-N-2020
Zamawiajacy nazwa 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 10088949300000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 1c
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 821 316,
Zamawiajacy fax 261 821 316
Zamawiajacy email 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 1. Baza Lotnictwa Transportowego w Warszawie
Dostep dokumentow zamowienia https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie na adres https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, Kancelaria Jawna bud. 65 pok.108
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”
Numer referencyjny 14_15/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”, wg opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp); 2)Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1)Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ. 4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ. 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 10 pkt 5 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Karty Charakterystyki Produktu, dla towarów oferowanych w części II oraz w części III zamówienia wskazanych w pozycjach nr 1, 5, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 załącznika nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Do umów w sprawach zamówień publicznych, zwanych dalej umowami, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny, jeżeli przepisy nie stanowią inaczej. 1.Istotne warunki umowy stanowią załącznik nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w nich podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia, a także uwzględnione postanowienia dotyczące kar umownych. 2. Umowa wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. (art.139 ust.2 ustawy – Pzp). 3.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, ustawy - Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 94 ust.1 ustawy – Pzp), 4.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 4 (art. 94 ust.2 ustawy – Pzp), jeżeli: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta, - w postępowaniu o udzielenie zamówienia upłynął termin na wniesienie odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 ustawy – Pzp lub następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze. 5.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. (art. 94 ust.3 ustawy – Pzp). 6. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 7. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach: a)zmiany danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), b)zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć; c)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu poszczególnych produktów oraz zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości asortymentu, zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty z § 5 ust.1 umowy (dla części III) oraz kwoty z § 6 ust.1 umowy (dla części I i II)
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42912310-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-05T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje w części I zamówienia zastosowanie prawa opcji.
Zalacznik krotki opis Zamówienie polega na zakupie i dostawie filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku. Z zakres zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków czystości”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-05T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje w zakresie części II zamówienia zastosowanie prawa opcji.
Zalacznik krotki opis Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)