GuidZP400 |
100eb29d-1d88-4ebf-985d-8173f7d0dd3c
|
Biuletyn |
548059-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
1. Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
10088949300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 821 316,
|
Zamawiajacy fax |
261 821 316
|
Zamawiajacy email |
1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
1. Baza Lotnictwa Transportowego w Warszawie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na adres https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, Kancelaria Jawna bud. 65 pok.108
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”
|
Numer referencyjny |
14_15/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”, wg opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp);
2)Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 10 pkt 5 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Karty Charakterystyki Produktu, dla towarów oferowanych w części II oraz w części III zamówienia wskazanych w pozycjach nr 1, 5, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 załącznika nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Do umów w sprawach zamówień publicznych, zwanych dalej umowami, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny, jeżeli przepisy nie stanowią inaczej.
1.Istotne warunki umowy stanowią załącznik nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w nich podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia, a także uwzględnione postanowienia dotyczące kar umownych.
2. Umowa wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. (art.139 ust.2 ustawy – Pzp).
3.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, ustawy - Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 94 ust.1 ustawy – Pzp),
4.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 4 (art. 94 ust.2 ustawy – Pzp), jeżeli:
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta,
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia upłynął termin na wniesienie odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 ustawy – Pzp lub następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze.
5.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. (art. 94 ust.3 ustawy – Pzp). 6. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
7. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
a)zmiany danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego),
b)zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć;
c)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu poszczególnych produktów oraz zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości asortymentu, zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty z § 5 ust.1 umowy (dla części III) oraz kwoty z § 6 ust.1 umowy (dla części I i II)
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42912310-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje w części I zamówienia zastosowanie prawa opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie polega na zakupie i dostawie filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku. Z zakres zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków czystości”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje w zakresie części II zamówienia zastosowanie prawa opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |