| GuidZP400 |
7b66ca36-a797-4eee-a3cb-dd200ff8f86f
|
| Biuletyn |
547630-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
37044434500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 800-lecia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
134 656 290
|
| Zamawiajacy fax |
134 656 290
|
| Zamawiajacy email |
zam.pub@zozsanok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsanok.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsanok.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 – SEKRETRIAT
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ Sanok
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ/PN/13/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych tj. mrożonek : drób, podroby, ryby, warzywa, owoce i inne (ryby wędzone, marynowane), produktów mleczarskich i nabiału, mięsa, wędlin, jaj kurzych, pieczywa, art. spożywczych sypkich i w słoikach dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na pakiety (części) z godnie z częścią IV SIWZ „Opis części Zamówienia”
2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen – przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
617776,69
|
| Waluta calosc |
Pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował lub realizuje należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie artykułów spożywczych o wartości co najmniej:
w pakiet nr.1- 70 000,00zł brutto
w pakiet nr.2- 70 000,00zł brutto
w pakiet nr.3- 110 000,00zł brutto
w pakiet nr.4- 12 000,00zł brutto
w pakiet nr.5- 35 000,00zł brutto
w pakiet nr.6- 50 000,00zł brutto
w pakiet nr.7- 82 000,00zł brutto
w pakiet nr.8- 70 000,00zł brutto
w pakiet nr.9- 60 000,00zł brutto
w pakiet nr.10- 15 000,00zł brutto
w pakiet nr.11- 45 000,00zł brutto
i potwierdzi ten fakt dowodem tj. Referencją lub innym dokumentem
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jednym samochodem do przewozu art. spożywczych - niezbędnym do realizacji zamówienia
Warunki zostaną ocenione w systemie zero – jedynkowym, tzn. „spełnia” – „nie spełnia” na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
c)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
W szczególności dopuszczalne są zmiany:
a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty.
b) przewidujące dostawy równoważne lub nowszej i lepszej technologicznie ich wersji lub o wyższych parametrach, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny- ilości zostaną odpowiednio przeliczone zgodnie z wagą ogólną wyjściową danej pozycji w SIWZ,
2. Możliwe są również wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy które zostały przewidziane w ustawie Pzp, szczególnie w art. 144 Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
68573,50
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
mrożonki w 36 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
75682,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
nabiał w 6 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
107742,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
produkty mleczarskie w 13 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
jaja kurze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12600,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
jaja kurze w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
wyroby drobiowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33896,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wyroby drobiowe w 17 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
wyroby wędliniarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49275,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wyroby wędliniarskie w 21 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
mięso i podroby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15119000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
80528,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
mięso i podroby w 16 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
67466,00
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
pieczywo w 14 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze sypkie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61157,64
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
artykuły spożywcze sypkie w 74 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
makarony
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15972,95
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
makarony w 11 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze w słoikach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61157,64
|
| Waluta zal |
Pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
artykuły spożywcze w słoikach w 37 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |