Dostawa, wraz z montażem i ustawieniem regałów metalowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy– AEZ/S-044/2020

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547886-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, wraz z montażem i ustawieniem regałów metalowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety:
Pakiet 1 – regały metalowe do archiwizacji dokumentacji medycznej do budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii,
Pakiet 2 - regał archiwizacyjny metalowy na potrzeby Komisji Bioetycznej,
Pakiet 3 - regały metalowe, archiwizacyjne do budynku przy ul. Pawińskiego 3,
Pakiet 4 - regały magazynowe do budynku Zwierzętarni,
Pakiet 5 - regał magazynowy modułowy na potrzeby Działu Logistyki,
Pakiet 6 - regały magazynowe na potrzeby Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej,
Pakiet 7 - regały metalowe do Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 7” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.7 do SIWZ
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 1, 2, 3, 6 i 7 dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów regałów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w SIWZ traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczenia zobowiązany będzie dostosować wymiary regałów, o ile okaże się to konieczne. Dostosowanie wymiarów opisanego asortymentu nie stanowi istotnej zmiany przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że zmiana taka podlegać będzie uzgodnieniu przez strony;
2) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 5 uzgodnienie kolorystyki regałów metalowych malowanych proszkowo.
3) uzgodnienie terminu dostawy, montażu i ustawienia regałów z zachowaniem terminu określonego w ust. 1 § 3 Wzoru Umowy oraz daty podpisania protokołów odbioru, w ilości 2 egzemplarzy, wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 4 do umowy.
4) dostawa i montaż regałów,
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6332376b-d833-48d0-b10c-a2e81e1227d8
Biuletyn 547886-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 00028891700000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej w postaci papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, wraz z montażem i ustawieniem regałów metalowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy– AEZ/S-044/2020
Numer referencyjny AEZ/S-044/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, wraz z montażem i ustawieniem regałów metalowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: Pakiet 1 – regały metalowe do archiwizacji dokumentacji medycznej do budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii, Pakiet 2 - regał archiwizacyjny metalowy na potrzeby Komisji Bioetycznej, Pakiet 3 - regały metalowe, archiwizacyjne do budynku przy ul. Pawińskiego 3, Pakiet 4 - regały magazynowe do budynku Zwierzętarni, Pakiet 5 - regał magazynowy modułowy na potrzeby Działu Logistyki, Pakiet 6 - regały magazynowe na potrzeby Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej, Pakiet 7 - regały metalowe do Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 7” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.7 do SIWZ 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 1, 2, 3, 6 i 7 dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów regałów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w SIWZ traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczenia zobowiązany będzie dostosować wymiary regałów, o ile okaże się to konieczne. Dostosowanie wymiarów opisanego asortymentu nie stanowi istotnej zmiany przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że zmiana taka podlegać będzie uzgodnieniu przez strony; 2) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 5 uzgodnienie kolorystyki regałów metalowych malowanych proszkowo. 3) uzgodnienie terminu dostawy, montażu i ustawienia regałów z zachowaniem terminu określonego w ust. 1 § 3 Wzoru Umowy oraz daty podpisania protokołów odbioru, w ilości 2 egzemplarzy, wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 4 do umowy. 4) dostawa i montaż regałów, 5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu: a) zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu, b) Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.1 – 2.5 do SIWZ, odpowiednio dla Pakietu od 1 do 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla wszystkich oferowanych produktów opisanych ww. Załącznikach. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych mebli. Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów jw. w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 6 i 7.
Inne dokumenty niewymienione Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany modelu oferowanych regałów z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3) oraz inne zmiany szczegółowo opisane we wzorze umowy w związku ze stanem epidemii COVID-19.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO . W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1.1 – 1.7 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu .

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – regały metalowe do archiwizacji dokumentacji medycznej do budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – regały metalowe do archiwizacji dokumentacji medycznej do budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - regał archiwizacyjny metalowy na potrzeby Komisji Bioetycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 - regał archiwizacyjny metalowy na potrzeby Komisji Bioetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - regały metalowe, archiwizacyjne do budynku przy ul. Pawińskiego 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - regały metalowe, archiwizacyjne do budynku przy ul. Pawińskiego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - regały magazynowe do budynku Zwierzętarni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 - regały magazynowe do budynku Zwierzętarni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - regał magazynowy modułowy na potrzeby Działu Logistyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 - regał magazynowy modułowy na potrzeby Działu Logistyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - regały magazynowe na potrzeby Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 - regały magazynowe na potrzeby Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - regały metalowe do Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 7 - regały metalowe do Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby regałów w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)