Dostawa pomocy dydaktycznych do Miejskich Przedszkoli w Jeleniej Górze w ramach projektu pn.: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Miasto Jelenia Góra
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547555-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra.
---Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części zamówienia:
--a) CZĘŚĆ I: „Sprzęt IT i oprogramowanie” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Tomu III SIWZ;
--b) CZĘŚĆ II: „Plenerowe pomoce dydaktyczne – Plac zabaw” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SIWZ;
--c) CZĘŚĆ III: „Wyposażenie terapeutyczne” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu III SIWZ.
---W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
--a) dostarczyć pomoce dydaktyczne o parametrach (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikami 1, 2, 3 do Tomu III SIWZ do miejskich przedszkoli określonych w załącznikach,
--b) zainstalować/zmontować - jeżeli to dotyczy danego wyposażenia - dokonać jego uruchomienia, konfiguracji i sprawdzenia (w zakresie odpowiednim dla danego rodzaju wyposażenia),
--c) dostarczyć wszelkie wymagane kable połączeniowe i przewody, osprzęt, elementy instalacyjne, sterowniki, oprogramowanie itp. niezbędne do zainstalowania/montażu i użytkowania sprzętu (jeżeli dotyczy),
--d) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Zamawiającego/Placówki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy),
--e) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy),
--f) dostawę realizować w pakietach, zgodnie z podziałem zawartym w tabelach w pkt 3 Tomu III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), odrębnie dla każdej z jednostki oświatowej.
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”.
Nr Projektu RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś Priorytetowa: 10 Edukacja
Działanie: 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie:10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej –
ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej
Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 946cc1f4-77ca-482d-a57a-371576314b0d
Biuletyn 547555-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Jelenia Góra
Regon 23082152300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 7546101, 75 46 201
Zamawiajacy fax 075 7546159, 7546204
Zamawiajacy email ratusz_um@jeleniagora.pl
Adres strony url www.jeleniagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”. Nr Projektu RPDS.10.01.03-02-0002/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.jeleniagora.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój nr 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do Miejskich Przedszkoli w Jeleniej Górze w ramach projektu pn.: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Numer referencyjny RZ.271.23.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra. ---Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części zamówienia: --a) CZĘŚĆ I: „Sprzęt IT i oprogramowanie” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Tomu III SIWZ; --b) CZĘŚĆ II: „Plenerowe pomoce dydaktyczne – Plac zabaw” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SIWZ; --c) CZĘŚĆ III: „Wyposażenie terapeutyczne” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu III SIWZ. ---W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: --a) dostarczyć pomoce dydaktyczne o parametrach (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikami 1, 2, 3 do Tomu III SIWZ do miejskich przedszkoli określonych w załącznikach, --b) zainstalować/zmontować - jeżeli to dotyczy danego wyposażenia - dokonać jego uruchomienia, konfiguracji i sprawdzenia (w zakresie odpowiednim dla danego rodzaju wyposażenia), --c) dostarczyć wszelkie wymagane kable połączeniowe i przewody, osprzęt, elementy instalacyjne, sterowniki, oprogramowanie itp. niezbędne do zainstalowania/montażu i użytkowania sprzętu (jeżeli dotyczy), --d) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Zamawiającego/Placówki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy), --e) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy), --f) dostawę realizować w pakietach, zgodnie z podziałem zawartym w tabelach w pkt 3 Tomu III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), odrębnie dla każdej z jednostki oświatowej. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”. Nr Projektu RPDS.10.01.03-02-0002/19 Oś Priorytetowa: 10 Edukacja Działanie: 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie:10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru). Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający informuje, że pozyska ww. informację we własnym zakresie chyba że Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.4).a) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Z uwagi na brak postawionego warunku w zakresie: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający odstępuje od żądania dowodów.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. ----2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2019 poz. 369 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) u.p.z.p. ---2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. ---3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Sprzęt IT i oprogramowanie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru). Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych tj. sprzęt IT i oprogramowanie do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra. Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Plenerowe pomoce dydaktyczne – Plac zabaw”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru). Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją plenerowych pomocy dydaktycznych na plac zabaw do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra. Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Wyposażenie terapeutyczne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru). Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych tj. wyposażenia terapeutycznego do czterech miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra. Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 3.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)