GuidZP400 |
946cc1f4-77ca-482d-a57a-371576314b0d
|
Biuletyn |
547555-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jelenia Góra
|
Regon |
23082152300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
075 7546101, 75 46 201
|
Zamawiajacy fax |
075 7546159, 7546204
|
Zamawiajacy email |
ratusz_um@jeleniagora.pl
|
Adres strony url |
www.jeleniagora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”. Nr Projektu RPDS.10.01.03-02-0002/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.jeleniagora.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój nr 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do Miejskich Przedszkoli w Jeleniej Górze w ramach projektu pn.: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”
|
Numer referencyjny |
RZ.271.23.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra.
---Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części zamówienia:
--a) CZĘŚĆ I: „Sprzęt IT i oprogramowanie” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Tomu III SIWZ;
--b) CZĘŚĆ II: „Plenerowe pomoce dydaktyczne – Plac zabaw” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SIWZ;
--c) CZĘŚĆ III: „Wyposażenie terapeutyczne” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu III SIWZ.
---W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
--a) dostarczyć pomoce dydaktyczne o parametrach (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikami 1, 2, 3 do Tomu III SIWZ do miejskich przedszkoli określonych w załącznikach,
--b) zainstalować/zmontować - jeżeli to dotyczy danego wyposażenia - dokonać jego uruchomienia, konfiguracji i sprawdzenia (w zakresie odpowiednim dla danego rodzaju wyposażenia),
--c) dostarczyć wszelkie wymagane kable połączeniowe i przewody, osprzęt, elementy instalacyjne, sterowniki, oprogramowanie itp. niezbędne do zainstalowania/montażu i użytkowania sprzętu (jeżeli dotyczy),
--d) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Zamawiającego/Placówki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy),
--e) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy),
--f) dostawę realizować w pakietach, zgodnie z podziałem zawartym w tabelach w pkt 3 Tomu III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), odrębnie dla każdej z jednostki oświatowej.
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych”.
Nr Projektu RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś Priorytetowa: 10 Edukacja
Działanie: 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie:10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej –
ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej
Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru).
Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający informuje, że pozyska ww. informację we własnym zakresie chyba że Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.4).a) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio:
- oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub
- oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Z uwagi na brak postawionego warunku w zakresie:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający odstępuje od żądania dowodów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
----2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2019 poz. 369 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) u.p.z.p.
---2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
---3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Sprzęt IT i oprogramowanie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru).
Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych tj. sprzęt IT i oprogramowanie do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra.
Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Plenerowe pomoce dydaktyczne – Plac zabaw”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru).
Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją plenerowych pomocy dydaktycznych na plac zabaw do ośmiu miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra.
Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Wyposażenie terapeutyczne”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony, zainstalowany/zamontowany i sprawdzony najpóźniej do dnia 04.09.2020 r. (data podpisania końcowego protokołu odbioru).
Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją pomocy dydaktycznych tj. wyposażenia terapeutycznego do czterech miejskich przedszkoli zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra.
Opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, zawarte są w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 3.
|
| |