Dostawa wyposażenia jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w nowoczesny, certyfikowany sprzęt ochrony osobistej

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Gmina Dobre Miasto
Miejscowość Dobre Miasto
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545403-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w nowoczesny, certyfikowany sprzęt ochrony osobistej
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę ubrań strażackich specjalnych oraz sprzętu ochrony dróg oddechowych dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego w Gminie Dobre Miasto na 2020 rok, w tym:
1) ubranie specjalne ochronne strażaka, w którego skład wchodzi kurtka oraz spodnie w ilości 30 kpl,
2) rękawice specjalne strażaka w ilości 30 par,
3) rękawice specjalne do ratownictwa technicznego w ilości 30 par,
4) buty specjalne strażaka w ilości 30 par,
5) hełm strażacki w ilości 30 szt,
6) sprzęt ochrony układu oddechowego w ilości 8 kpl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście fabrycznie nowych elementów wyposażenia, wolnych od wad, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Wyposażenie musi spełniać wymogi norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f571fb6-2ec8-4531-b38b-8b94f6a61f6e
Biuletyn 545403-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dobre Miasto
Regon 51074365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Dobre Miasto
Zamawiajacy kod pocztowy 11-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 153 939
Zamawiajacy fax 896 161 443
Zamawiajacy email info@dobremiasto.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.dobremiasto.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dobremiasto.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dobremiasto.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w nowoczesny, certyfikowany sprzęt ochrony osobistej
Numer referencyjny FR.271.3.2020.EK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w nowoczesny, certyfikowany sprzęt ochrony osobistej 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę ubrań strażackich specjalnych oraz sprzętu ochrony dróg oddechowych dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego w Gminie Dobre Miasto na 2020 rok, w tym: 1) ubranie specjalne ochronne strażaka, w którego skład wchodzi kurtka oraz spodnie w ilości 30 kpl, 2) rękawice specjalne strażaka w ilości 30 par, 3) rękawice specjalne do ratownictwa technicznego w ilości 30 par, 4) buty specjalne strażaka w ilości 30 par, 5) hełm strażacki w ilości 30 szt, 6) sprzęt ochrony układu oddechowego w ilości 8 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście fabrycznie nowych elementów wyposażenia, wolnych od wad, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Wyposażenie musi spełniać wymogi norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem asortymentowo-cenowym.2. Wykonawca załącza do oferty oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwymi organami w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego; 2) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron; 3) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; Dla skorzystania z uprawnień w tym przedmiocie Wykonawca musi udowodnić zaistnienie powyższych przesłanek; 4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 2. Strony umowy zobowiązane są na piśmie do informowania siebie nawzajem o wprowadzanych zmianach do umowy o których mowa w ust. 1, pod rygorem ich nieważności. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)