GuidZP400 |
f971d619-8daa-444a-bcef-6e5adac1a5eb
|
Biuletyn |
547890-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
|
Regon |
13086920800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236722050
|
Zamawiajacy email |
adam.ostrowski@pwszciechanow.edu.pl
|
Adres strony url |
www.puzim.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka sektora finansów publicznych.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.puzim.edu.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Uczelnia Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, pokój nr 131
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
KAI.262.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.
2. Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski.
4. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiajacy nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 90 000,00 PLN ( słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty które przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Rozdziale X SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia opisanego w rozdz. VI ust 1 pkt 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą
kwoty 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j. z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:
63 1020 1592 0000 2302 0084 5701 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego”
Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu nie zaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.06.2020 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, że zawarte postanowienia w projekcie Umowy, zostały przez niego zaakceptowane i zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp lub są to zmiany dopuszczalne ustawą Pzp.
4. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w poniższym zakresie:
- zmiana typu/modelu dostarczonego sprzętu – w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają Wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację.
Dostarczony sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż przedstawione w ofercie.
Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
5. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług.
6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron oraz formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian nieistotnych tj.
a) zmiany nazw, siedzib określonych Stron,
b) zmiany danych osób (imię i nazwisko, telefon, e-mail), o których mowa w § 9 ust. 1 i 2 projektu umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
c) zmianę rachunku bankowego Wykonawcy,
d) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy Pzp.
8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|