Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547890-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.
2. Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski.
4. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f971d619-8daa-444a-bcef-6e5adac1a5eb
Biuletyn 547890-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
Regon 13086920800000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236722050
Zamawiajacy email adam.ostrowski@pwszciechanow.edu.pl
Adres strony url www.puzim.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych.
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.puzim.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Uczelnia Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, pokój nr 131
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny KAI.262.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. 2. Szczegółowy zakres/przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. 4. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiajacy nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości zamówienia ( jedna dostawa, jeden kontrakt /jedna umowa) nie mniejszej niż: 90 000,00 PLN ( słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty które przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Rozdziale X SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia opisanego w rozdz. VI ust 1 pkt 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 2. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą kwoty 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j. z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego” Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu nie zaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.06.2020 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, że zawarte postanowienia w projekcie Umowy, zostały przez niego zaakceptowane i zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp lub są to zmiany dopuszczalne ustawą Pzp. 4. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w poniższym zakresie: - zmiana typu/modelu dostarczonego sprzętu – w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają Wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Dostarczony sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż przedstawione w ofercie. Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dostarczenie innego sprzętu. 5. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług. 6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron oraz formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian nieistotnych tj. a) zmiany nazw, siedzib określonych Stron, b) zmiany danych osób (imię i nazwisko, telefon, e-mail), o których mowa w § 9 ust. 1 i 2 projektu umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). c) zmianę rachunku bankowego Wykonawcy, d) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy Pzp. 8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)