DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547526-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448000008, 148100002, 392242103, 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ): wpisał producenta, symbol katalogowy/kod produktu, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 15 – 600,00 zł
Zadanie nr 17 – 10 000,00 zł
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 44800000-8, 44810000-1, 14810000-2, 24000000-4, 39224210-3
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt
7 ustawy Pzp.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 473f15d4-54f8-46f0-85ff-1b94bcfc4f06
Biuletyn 547526-N-2020
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH
Numer referencyjny ZP 35/V/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ): wpisał producenta, symbol katalogowy/kod produktu, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 15 – 600,00 zł Zadanie nr 17 – 10 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 44800000-8, 44810000-1, 14810000-2, 24000000-4, 39224210-3 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia w ramach opcji: do dnia 30.11.2020r
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; - wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg załącznika nr 5 do SIWZ; - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24 aa ustawy PZP (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości z dnia 16.10.2018r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla Zadań 1-16 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników tzn. towarów z innym oznaczeniem niż ten podany na etapie składania ofert, jedynie na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy o zaistniałych okolicznościach jak również, iż dostarczony zamiennik posiada takie same lub wyższe parametry użytkowe jak asortyment zamawiany. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności. Dla Zadania nr 17 ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1 - Artykuły konserwacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2 - Dyski i filc
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE 3 - Media do Piaskarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE 4 - Farby, rozpuszczalniki i lakiery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE 5 - Artykuły lutownicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE 6 - Materiały ścierne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE 7 - Papier ścierny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIA 8 - Pędzle
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZADANIE 9 - Kubek, Szpatułka, Sitko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ZADANIE 10 -Taśmy i folie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ZADANIE 11 - Zestaw do czyszczenia optyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa ZADANIE 12 - Loctite
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa ZADANIA 13 - Kamienie szlifierskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 14 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 15 - art. malarskie i konserwacyjne dla sł. TiRW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 16 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji dla sł. OPBMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 17 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji dla sł. czołg.-sam.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania) 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)