GuidZP400 |
473f15d4-54f8-46f0-85ff-1b94bcfc4f06
|
Biuletyn |
547526-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
63243177100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Silniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 548 500
|
Zamawiajacy fax |
261 548 555
|
Zamawiajacy email |
31blt.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH
|
Numer referencyjny |
ZP 35/V/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ): wpisał producenta, symbol katalogowy/kod produktu, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 15 – 600,00 zł
Zadanie nr 17 – 10 000,00 zł
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 44800000-8, 44810000-1, 14810000-2, 24000000-4, 39224210-3
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt
7 ustawy Pzp.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia w ramach opcji: do dnia 30.11.2020r
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ;
- wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg załącznika nr 5 do SIWZ;
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
- stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania
oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w
dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24 aa ustawy PZP (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości z dnia 16.10.2018r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993 ze zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla Zadań 1-16
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników tzn. towarów z innym oznaczeniem niż ten podany na etapie składania ofert, jedynie na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy o zaistniałych okolicznościach jak również, iż dostarczony zamiennik posiada takie same lub wyższe parametry użytkowe jak asortyment zamawiany.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności.
Dla Zadania nr 17
ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy.
3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 1 - Artykuły konserwacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 2 - Dyski i filc
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 3 - Media do Piaskarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 4 - Farby, rozpuszczalniki i lakiery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 5 - Artykuły lutownicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 6 - Materiały ścierne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 7 - Papier ścierny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIA 8 - Pędzle
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 9 - Kubek, Szpatułka, Sitko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 10 -Taśmy i folie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 11 - Zestaw do czyszczenia optyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 12 - Loctite
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIA 13 - Kamienie szlifierskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 14 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 15 - art. malarskie i konserwacyjne dla sł. TiRW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 16 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji dla sł. OPBMR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 17 - farby i artykuły malarskie, środki do konserwacji dla sł. czołg.-sam.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie używanych artykułów malarskich i konserwacyjnych zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu oraz magazynów na terenie: JW 1517 w Lesznie (kod 64-100), ul. Racławicka 1 oraz JW 3605 w Śremie (kod 63-100) ul. Sikorskiego 2 (w zależności od nr zadania)
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Wymagania dotyczące realizacji umowy, miejsc dostawy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
|
| |