GuidZP400 |
7622dff7-9949-4995-8a3c-08114cd0c803
|
Biuletyn |
548284-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny
|
Regon |
23392920000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 430 470
|
Zamawiajacy fax |
857 329 001
|
Zamawiajacy email |
gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bialystok.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd Powszechny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, p. 146
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych dla jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji białostockiej.
|
Numer referencyjny |
G-241-11/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest
1.1. Dostawa subskrypcji do posiadanych przez zamawiającego 6072 sztuk licencji systemów bezpieczeństwa dla stacji roboczych, serwerów i urządzeń mobilnych dla jednostek organizacyjnych sądownictwa na obszarze apelacji białostockiej na okres 12 miesięcy, w terminie od dnia 17 lipca 2020 r. do dnia 16 lipca 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2a do SIWZ.
1.2. Rozbudowa systemu bezpieczeństwa poprzez dostawę 515 sztuk licencji na ochronę dla stacji roboczych, serwerów i urządzeń mobilnych wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy tj. w terminie od dnia 17 lipca 2020 r. do dnia 16 lipca 2021 r., na potrzeby jednostek organizacyjnym sądownictwa na obszarze apelacji białostockiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2a do SIWZ.
Zamawiający wymaga jednego klucza licencyjnego dla 6587 licencji.
Aktywacja oprogramowania musi nastąpić najpóźniej do dnia wygaśnięcia obecnej ochrony, czyli do dnia 16 lipca 2020 r. dla licencji wskazanych w załączniku nr 2a do SIWZ. Zamawiający wymaga zachowania dotychczas użytkowanego identyfikatora i hasła.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania oprogramowania równoważnego dla całej ilości posiadanych i nowo dostarczanych licencji (wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy tj. w terminie od dnia 17 lipca 2020 r. do dnia 16 lipca 2021 r. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również do migracji całego środowiska do zaoferowanego oprogramowania, migracji polityk (antywirusowych, wkluczeń, polityk zapory ogniowej, polityk kontroli aplikacji i urządzeń) wraz z wdrożeniem centralnej konsoli administracyjnej administrowanej przez pracowników Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, wykonania dokumentacji powdrożeniowej zawierającej implementacje i procedury odzyskiwania całego środowiska, a także do przeprowadzenia szkoleń dla 3 administratorów systemu, w zakresie używania nowego systemu, jak i w zakresie przeprowadzonej implementacji w 32 sądach powszechnych z obszaru apelacji białostockiej (załącznik 2b do SIWZ).
Przez dostawę rozumie się dostarczenie subskrypcji do posiadanych przez Zamawiającego 6072 sztuk licencji systemów bezpieczeństwa oraz 515 sztuk licencji na ochronę stacji roboczych wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy (załącznik 2a do SIWZ), a także dostarczenie oprogramowania równoważnego wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy (załącznik 2b do SIWZ).
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2. Oferowany produkt ma być nowy, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48761000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-07-16T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 złotych;
W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę ubezpieczenia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy jej wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia polisy ubezpieczeniowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę oprogramowania antywirusowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych– załącznik nr 6 SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego;
4. dokumentów, na podstawie § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r, poz. 1126), w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, które określają w szczególności:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw oprogramowania antywirusowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 SIWZ;
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy.
3. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę.
1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach:
a. W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b. W przypadku zmiany wielkości planowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości środków finansowych w danym roku realizacji inwestycji.
c. W przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację przedmiotu umowy.
d. Jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy także w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach:
a. zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
b. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
c. zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe.
Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 5 pkt. 2), które następują poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego i nie wymagają formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|