Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 6 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-08 23:42:23
Instytucja Gmina Bestwina
Miejscowość Bestwina
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548657-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 150000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do:
a.Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
b.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
c.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11,
d.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8,
e.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2,
f.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100,
g.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3.
6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia.7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, za wyjątkiem pieczywa, które będzie dostarczane od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pieczywo w dni robocze w godzinach od 7:00 do 7:30, pozostałe produkty w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów:
a.dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b.dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c.dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,d.dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e.opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy.
11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9ca75bc-e29f-4d27-8ea9-ac9afaa2c0d0
Biuletyn 548657-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Bestwina
Regon 27625814400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Bestwina
Zamawiajacy kod pocztowy 43-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 215 77 00
Zamawiajacy fax 32 215 77 12
Zamawiajacy email przetargi@bestwina.pl
Adres strony url www.bip.bestwina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bestwina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bestwina, dziennik podawczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 6 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina
Numer referencyjny ZiF.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a.Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia.7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, za wyjątkiem pieczywa, które będzie dostarczane od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pieczywo w dni robocze w godzinach od 7:00 do 7:30, pozostałe produkty w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a.dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b.dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c.dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,d.dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e.opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 2: w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 3).
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć:Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1a (w zależności od części, na którą będzie składana oferta) - „Formularz cenowy”. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa warzywa korzeniowe obrane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, za wyjątkiem pieczywa, które będzie dostarczane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pieczywo w dni robocze w godzinach od 7:00 do 7:30, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ryby i mrożone artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince,43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mleko, produkty mleczarskie i nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pozostałe artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym , 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kaniowie, 43 – 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)