GuidZP400 |
cbb9d3ab-5882-4ef1-a611-6473f9232467
|
Biuletyn |
548531-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090727700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czwartaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 48 32 90, 261 48 32 00
|
Zamawiajacy fax |
261 48 32 22
|
Zamawiajacy email |
13wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń. I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3 , 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.13wog.wp.mil.p
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej w formie i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w kopercie oznaczonej: „OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA RADIOTELEFONÓW PRZENOŚNYCH, PRZEWOŹNYCH I ZESTAWÓW DO PROGRAMOWANIA" – sprawa numer 35/2020 nie otwierać do dnia 17.06.2020 r. do godz. 10.00
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA RADIOTELEFONÓW PRZENOŚNYCH, PRZEWOŹNYCH I ZESTAWÓW DO PROGRAMOWANIA - SPRAWA NR 35/2020
|
Numer referencyjny |
35/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa radiotelefonów przenośnych, przewoźnych
i zestawów do programowania, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami wyszczególnionymi
i w ilościach w asortymencie następująco:
1 Radiotelefon przenośny - 103 szt.;
2 Zestaw do programowania radiotelefonów przenośnych - 3 szt.;
3 Radiotelefon przewoźny - 4 szt.
Miejsce dostawy: magazyn służby sprzętu łączności i informatyki znajdujący się przy ul. Czwartaków 3,
86-300 Grudziądz;
2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w III kwartale 2019, z tymże baterie do radiotelefonów winny być wyprodukowane w 2020 r., przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
3. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami/parametrami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność
za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - informacji o zaoferowanych produktach tj. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać (co najmniej) wymagania/parametry dla danego produktu tj.:
2. Wymagania techniczne:
- zakres częstotliwości pracy urządzenia
- odstęp międzykanałowy
2.2. Liczba kanałów programowanych
2.3. Stabilność częstotliwości
2.4. Moc wyjściowa
2.6. Waga radiotelefonu
2.7. Zakres temperatur pracy
2.8.2. Wstrząsy i drgania
2.8.3. Pył i wilgotność
2.9.1. Tłumienie kanału sąsiedniego
2.9.2 Maksymalna dewiacja
2.9.5. Zniekształcenia akustyczne
2.9.6. Rodzaj vocodera
2.9.7. Protokół cyfrowy
2.10.1. Czułość:
dla analogowego typu pracy
dla cyfrowego trybu pracy
2.10.2. Selektywność sąsiedniokanałowa
2.10.3. Tłumienie sygnałów pasożytniczych
2.10.5. Zniekształcenia akustyczne
2.10.6. Przydźwięki i szumy
2.10.7. Pasmo akustyczne
4. — akumulator Li-Ion,
określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem nazwy handlowej i producenta oraz typu/modelu produktu.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać wymagania/ parametry co najmniej wskazane przez Zamawiającego w ust 9 SIWZ, określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt
10. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym.
11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU.
|
Cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1.Zamówienie publiczne będzie zrealizowane jednorazowo w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 do 14:00, w piątek w godz. 07.00 do 11.30, maksymalnie w terminie do 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia – z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – liczba zadań: 1.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie.
Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy w Rozdziale VII SIWZ.
Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);
2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);
3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);
4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);
5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);
6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);
7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
4) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (materiały, zdjęcia, nazwa produktu i producenta
z uwzględnieniem co najmniej wymagań/parametrów, które wskazał Zamawiający w Rozdziale III ust 9 SIWZ)
2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy
art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy:
oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert.
Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz
z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 4.000,00 zł.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy.
Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 j.t.).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt. 2-5,
z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
54 1010 1078 0105 5913 9120 2000
W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych
na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert
(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy:
zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku
w godzinach 9.00 –13.00).
lub
dołączyć oryginał dokumentu wadialnego do oferty.
8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU).
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiący projekt ogólnych warunków umowy.
|
IV 4 14 |
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (art. 147 Ustawy).
2. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w dokumentach, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-5 Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego co do poprawności jego wniesienia (np. przesłanie projektu dokumentu wskazanego w pkt. 2–5 pod numer faksu 261 48 32 22 lub e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl, z dopiskiem Komisja przetargowa oraz wskazaniem numeru sprawy, w której zabezpieczenie zostanie ustanowione).
5. Z treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej winno wynikać – bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy tytułem niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
88 1010 1078 0105 5913 9120 1000
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść na okres co najmniej od dnia obowiązywania umowy do 30 dnia po dacie zakończenia jej realizacji.
9. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego przez Wykonawcę, w wysokości, o której mowa w ust. 1, nastąpi na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 i art. 151 ust. 1, 2, 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151a Ustawy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i była niemożliwa do przewidzenie na etapie złożenia oferty lub zawarcia umowy.
Zmiana wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zamawiający po dokonaniu weryfikacji zgodności nowo proponowanych produktów zaakceptuje lub negatywnie rozpatrzy wniosek o zmianę - w przypadku gdy wymagania minimalne w zakresie parametrów, właściwości, standardów jakościowych nie zostaną spełnione.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. ;Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. ;Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
|