Dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość – wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu w zakresie 4 części.

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548487-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184120000, 188200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość – wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu w zakresie 4 części: Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE; Część NR 2 – DOSTAWA DRESÓW; Część NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO;
Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 1 – zawiera Załącznik nr 1a do SIWZCzęść NR 2 – DOSTAWA DRESÓW; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 2 – zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Uwaga:Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 2 (dwóch).Załącznik nr 1 dotyczy części nr 2 poz. 2Załącznik nr 2 dotyczy części nr 2 poz. 3CZĘŚĆ NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 3 – zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 4 – zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ.Uwaga: Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF – 6 sztuk, oraz pliki w formacie JPG – 2 sztuk, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 8 (ośmiu). Załącznik nr 1 dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1a dotyczy części nr 4 poz. 1 ( jpg.) Załącznik nr 1b dotyczy części nr 4 poz. 1 (jpg.)  Załącznik nr 1c dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1d dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1e dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 2 dotyczy części nr 4 poz. 2
Załącznik nr 3 dotyczy części nr 4 poz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4:
Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00.2. Oferowane towary muszą być:1) fabrycznie nowe (I kat.),2) były opakowane w oryginalne opakowania Producentów,3)posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4)posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.),5) nieużywane,6)wolne od wad,7)posiadać cechy pierwotnego opakowania,8)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.9) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 10) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta.3. Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4. Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.5. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6. Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego.7. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8. Protokół odbioru winien zawierać: a)numer i datę wystawienia,b)pełną nazwę Wykonawcy,c) pełną nazwę Zamawiającego,d)podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,e) pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów,g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9. Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10. Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11.Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12.Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 13.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru.14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania;b)w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia.c)posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bca302bc-3bb1-4de5-82c2-831ec7e837b0
Biuletyn 548487-N-2020
Zamawiajacy nazwa 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
Regon 61402337000000
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2F
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 181 536,
Zamawiajacy fax 261 181 607
Zamawiajacy email 32wog.zampub@ron.mil.pl,
Adres strony url www.32wog.wp.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.32wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamośc, budynek nr 33 pokój nr 12 (kancelaraia jawna) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość – wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu w zakresie 4 części.
Numer referencyjny ZP/PN/19/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość – wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu w zakresie 4 części: Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE; Część NR 2 – DOSTAWA DRESÓW; Część NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO; Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 1 – zawiera Załącznik nr 1a do SIWZCzęść NR 2 – DOSTAWA DRESÓW; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 2 – zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Uwaga:Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 2 (dwóch).Załącznik nr 1 dotyczy części nr 2 poz. 2Załącznik nr 2 dotyczy części nr 2 poz. 3CZĘŚĆ NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 3 – zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 4 – zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ.Uwaga: Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF – 6 sztuk, oraz pliki w formacie JPG – 2 sztuk, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 8 (ośmiu). Załącznik nr 1 dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1a dotyczy części nr 4 poz. 1 ( jpg.) Załącznik nr 1b dotyczy części nr 4 poz. 1 (jpg.)  Załącznik nr 1c dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1d dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1e dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 2 dotyczy części nr 4 poz. 2 Załącznik nr 3 dotyczy części nr 4 poz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4: Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00.2. Oferowane towary muszą być:1) fabrycznie nowe (I kat.),2) były opakowane w oryginalne opakowania Producentów,3)posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4)posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.),5) nieużywane,6)wolne od wad,7)posiadać cechy pierwotnego opakowania,8)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.9) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 10) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta.3. Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4. Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.5. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6. Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego.7. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8. Protokół odbioru winien zawierać: a)numer i datę wystawienia,b)pełną nazwę Wykonawcy,c) pełną nazwę Zamawiającego,d)podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,e) pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów,g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9. Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10. Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11.Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12.Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 13.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru.14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania;b)w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia.c)posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4: 1)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.3)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;5)W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 1 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6)W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 1 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy.7)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 1 ppkt 1), 2),3),4) składa każdy z wykonawców.8)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: w zakresie Części nr 1 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), w zakresie Części nr 2 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), w zakresie Części nr 3 - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) , w zakresie Części nr 4 -250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/19/2020 – Dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość – w zakresie Części nr …” 4.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 23.06.2020 r. do godz.: 11.00. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.7.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 4.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość; 2)Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: dostawa odzieży sportowej i obuwia sportowego dla 32 WOG Zamość w zakresie 4 części. Nr sprawy ZP/PN/19/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej “ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO8)Posiada Pani/Pan - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)Nie przysługuje Pani/Panu: - W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część NR 1 – DOSTAWA LEGGINSÓW, SKARPET I INNE - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 1 – zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4:Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00.2.Oferowane towary muszą być:1)fabrycznie nowe (I kat.),2)były opakowane w oryginalne opakowania Producentów,3)posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4)posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.),5)nieużywane, 6)wolne od wad,7)posiadać cechy pierwotnego opakowania, 8)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 9)Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 10)Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 3.Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4.Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5.W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6.Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego.7.Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8.Protokół odbioru winien zawierać: a)numer i datę wystawienia,b)pełną nazwę Wykonawcy,c)pełną nazwę Zamawiającego,d)podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,d)pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów,g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9.Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10.Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11.Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12.Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika.13.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru. 14.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania;b) w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia. c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część NR 2 – DOSTAWA DRESÓW - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część NR 2 – DOSTAWA DRESÓW - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakresie Części nr 2 – zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Uwaga:Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 2 (dwóch). Załącznik nr 1 dotyczy części nr 2 poz. 2,  Załącznik nr 2 dotyczy części nr 2 poz. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4: Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00.2.Oferowane towary muszą być:1) fabrycznie nowe (I kat.),2) były opakowane w oryginalne opakowania Producentów,3)posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4) posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.),5)nieużywane,6)wolne od wad,7)posiadać cechy pierwotnego opakowania,8)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.9) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych.10)Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta.3. Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4.Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.5.W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6. Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego.7. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8. Protokół odbioru winien zawierać: a) numer i datę wystawienia,b) pełną nazwę Wykonawcyc) pełną nazwę Zamawiającego,d)podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,e)pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów,g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9. Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10. Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12. Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika.13. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru.14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania;b) w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia.c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część NR 3 – DOSTAWA OBUWIA SPORTOWEGO, OBUWIA ALPINISTYCZNEGO - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 3 – zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4: Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00. 2. Oferowane towary muszą być:1) fabrycznie nowe (I kat.),2) były opakowane w oryginalne opakowania Producentów, 3) posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4) posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.), 5) nieużywane, 6) wolne od wad, 7) posiadać cechy pierwotnego opakowania, 8) posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.9) Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych.10) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta.3. Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4. Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6. Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8.Protokół odbioru winien zawierać: a)numer i datę wystawienia,b)pełną nazwę Wykonawcy,c)pełną nazwę Zamawiającego,d)podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,e) pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów,g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9. Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10.Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12.Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika.13.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru.14.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania;b) w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia.c)posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część NR 4 – DOSTAWA KOSZULEK I SPODENEK - wraz z rozładunkiem do magazynu nr 71 w Zamościu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie Części nr 4 – zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ.Uwaga: Do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4, zostaną zamieszczone dodatkowo oddzielne pliki w formacie PDF – 6 sztuk, oraz pliki w formacie JPG – 2 sztuk, stanowiące załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ilości 8 (ośmiu).Załącznik nr 1 dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1a dotyczy części nr 4 poz. 1 ( jpg.)Załącznik nr 1b dotyczy części nr 4 poz. 1 (jpg.) Załącznik nr 1c dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1d dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 1e dotyczy części nr 4 poz. 1Załącznik nr 2 dotyczy części nr 4 poz. 2Załącznik nr 3 dotyczy części nr 4 poz. 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania w stosunku do dostawy - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 – 4:Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego sprzętu, obuwia oraz odzieży sportowej dla żołnierzy oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu od poniedziałku do czwartku: w godzinach 8.00-12:00.2.Oferowane towary muszą być: 1) fabrycznie nowe (I kat.),2) były opakowane w oryginalne opakowania Producentów,3)posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu Producenta,4)posiadały znak firmowy Producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.),5)nieużywane,6)wolne od wad,7)posiadać cechy pierwotnego opakowania,8)posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.9)Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych.10)Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta.3.Miejscem dostawy będzie: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zamość, ul. Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamość do budynku 71 – Magazyn Sprzętu Sportowego i Wydawnictw.4.Wszelkie koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.5.W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.6.Faktury za poszczególne części i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego.7.Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w czterech egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego, z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.8.Protokół odbioru winien zawierać: a)numer i datę wystawienia,b)pełną nazwę Wykonawcy,c)pełną nazwę Zamawiającego,d)pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał (nazwa, symbol, numeracja, kolor itp.),f)ilość materiałów, g)podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.9. Pod pojęciem przedmiot zamówienia „oryginalny” Zamawiający rozumie wyłącznie ubiory sportowe i obuwie sportowe oraz artykuły i sprzęt sportowy wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta ubiorów i obuwia oraz artykułów i sprzętu sportowego.10. Pod pojęciem przedmiot zamówienia równoważny Zamawiający rozumie ubiory sportowe i obuwie sportowe o parametrach takich samych lub lepszych spełniających wymagania zawarte w kol. 4 opisu przedmiotu zamówienia.11. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem.12.Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika.13. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach ubiory sportowe lub obuwie sportowe lub artykuły sportowe lub sprzęt sportowy jest opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry i jakościowe wymagania towaru.14. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że:a) materiały równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają: produkt, który w nowej formie nie był wcześniej używany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z następujących nowych elementów wcześniej nie używanych, nie przerabianych, elementy nie mogą nosić śladów uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania; b)w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Zatem w przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku dołączyć do oferty/formularza cenowego „Wykaz oferowanych ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego równoważnych” – którego wzór stanowi załącznik do SIWZ – wraz z podaniem: pozycji z opisu przedmiotu zamówienia określającej w „Wykazie ubiorów sportowych i obuwia sportowego oraz artykułów i sprzętu sportowego stanowiących przedmiot zamówienia” nazwę, opisu samego przedmiotu zamówienia, produktu proponowanego jako równoważny poprzez wskazanie nazwy producenta i symbolu oraz określenia zakresu równoważności poprzez wskazanie do każdej pozycji asortymentowej oddzielnie co najmniej do parametrów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia. c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)