GuidZP400 |
2adcb5d0-f557-4eb9-9efc-26c9a75ee5d8
|
Biuletyn |
548461-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Regon |
14070000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-369
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 497 277
|
Zamawiajacy fax |
413 497 278
|
Zamawiajacy email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
https://ujk.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Uniwersytet otwarty na potrzeby osób z niepełnosprawnościami POWR.03.05.00-00A023/19 realizowany przez UJK
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub przesłać na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU UNIWERYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH - CENTRUM WSPARCIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
|
Numer referencyjny |
ADP.2301.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na wymiar, dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem mebli w siedzibie Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w ramach projektu „Uniwersytet otwarty na potrzeby osób z niepełnosprawnościami” o numerze POWR.03.05.00-00-A023/19, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Miejscem dostawy jest siedziba Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UJK w Kielcach, ul. Śląska 11A, 25-325 Kielce.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego), wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczonych do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach – siedziby Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami.
Szczegółowy zakres dostawy, opis parametrów mebli i wyposażenia oraz wymagania Zamawiającego zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia na dodatkowe dostawy, o wartości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.
Powyższa okoliczność znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
|
Data zakonczenia |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Planowany termin realizacji zamówienia: 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o zakończeniu planowanych robót budowlanych, związanych z remontem pomieszczeń Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, przy czym planowany termin zakończenia czynności odbiorowych ww. robót budowlanych to 15.09.2020 r.
Zamawiający dokona powiadomienia , o którym mowa w pkt 1, nie później niż do dnia 30.09.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy mebli - każda w ramach odrębnej umowy, o wartości minimum: 25.000,00 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy, wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
szczegółowe opisy oferowanych mebli, ze szczególnym uwzględnieniem materiałów, z jakich wykonane będą meble, w tym opisy płyty, zawiasów, prowadnic i innych oraz określenie wymiarów mebli – w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu ofertowym (tabela) lub dodatkowo do oferty (Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikować i ocenić oferowany mebel pod względem spełnienia wymagań Zamawiającego),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. – terminu realizacji umowy w przypadku braku odbioru robót remontowych, wykonywanych w pomieszczeniach Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, do których przeznaczone jest nabywane wyposażenie.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|