Usługa dostawy i uruchomienia przenośnych urządzeń oraz aplikacji do obsługi przewodnickiej zwiedzających w Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy. Niemieckim nazistowskim obozie koncentracyjnym i zagłady (1940-1945)

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Muzeum Gross-Rossen. Niemiecki nazistowski obóz koncentracyjny i zagłady (1940-1945)
Miejscowość Rogoźnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548563-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

System audioprzewodnika ma być oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych zwiedzającym oraz infrastrukturze zapewniającej jego prawidłowe działanie (nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.). Zestaw dla każdego zwiedzającego ma składać się z odbiornika, dołączonych do niego słuchawek oraz smyczy.
Oferowany system audioprzewodnika ma być możliwie intuicyjny i automatyczny. Jego obsługa przez zwiedzających ma być całkowicie zminimalizowana i ograniczać się w praktyce do jedynie regulacji głośności. Wymaga się by urządzenia posiadały wyświetlacz, na którym będą prezentowane omawiane eksponaty oraz wskazówki nawigacyjne do odwiedzanych przestrzeni oraz w razie konieczności tłumaczenie treści na język migowy. W związku z tym zainstalowana infrastruktura ma sprawiać, że aktywowane nagrania będą odpowiednie do miejsc, w których znajduje się zwiedzający. Włączanie się nagrań ma następować w określonych wcześniej przestrzeniach (teren byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Gross-Rosen, poszczególne obiekty, obrysy i destrukty, kamieniołom, sale, przejścia, wybrane części ekspozycji itd.). Oprogramowanie urządzeń musi dawać możliwość odtworzenia różnych nagrań dla danego miejsca w zależności od tego, który raz zwiedzający odwiedza tę samą strefę lub z którego nadchodzi kierunku (np. w sytuacji wielokrotnego przechodzenia obok obiektu, obrysu czy destruktu lub ponownego wejścia do obiektu).
W miejscach, gdzie zostanie zastosowane włączanie automatyczne, wielkość obszaru w którym powinno zostać odtworzone nagranie ma być regulowana w zakresie od kilku do kilkudziesięciu metrów tak by dać możliwość aktywacji nagrania na wymaganym obszarze. Nadajniki, dzięki którym nastąpi włączenie nagrań w audioprzewodnikach winny dawać możliwość ukrycia ich w ekspozycji tak, żeby nie były bezpośrednio widoczne dla zwiedzających i żeby nie wymagały oddzielnej instalacji elektrycznej (wyłącznie zasilanie bateryjne). Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie w przypadku ich umieszczenia w odzieży.
Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie w przypadku ich umieszczenia w odzieży.
Oprócz działania automatycznego oferowane rozwiązanie ma zapewniać możliwość ręcznego wyboru treści dodatkowych, które są rozwinięciem ścieżki podstawowej lub stanowią komentarz do eksponatów, które nie były ujęte w głównej narracji. Wymaga się by aktywacja dodatkowych nagrań następowała na zasadzie pilota do telewizora i umożliwiała jednoczesne korzystanie z nadajnika kilku osobom.
Dodatkową funkcjonalnością systemu ma być wsparcie osób niewidzących i niedowidzących. Dla tej grupy zwiedzających system winien działać całkowicie automatycznie bez konieczności używania przycisków innych niż regulacja głośności oraz play, pauza i przewijanie. Dla ułatwienia im nawigacji i bardziej komfortowego odnajdowania wybranych eksponatów należy zastosować dodatkowa rozwiązania techniczne. Zamawiający oczekuje zastosowania metody dźwiękowej, tzn. dodatkowych nadajników umieszczanych przy eksponatach. Ich zadaniem będzie aktywowanie przerywanego sygnału dźwiękowego, który ułatwi odnalezienie omawianego artefaktu. Ze względu na niezakłócanie komfortu zwiedzania innym osobom sygnał ten będzie uruchamiany przez osobę niewidomą specjalnym przyciskiem lub np. pauzą. Dostarczone urządzenia muszą posiadać możliwość podpięcia pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących oraz możliwość odtwarzania filmów wideo z lektorem języka migowego.
Oferowany system musi zapewnić możliwość pracy grupowej. Tryb grupowy ma mieć możliwość transmisji głosu przewodnika do zdefiniowanej grupy zwiedzających oraz możliwość aktywowania wcześniej przygotowanych nagrań.
Wymagania systemowe (ogólne i szczegółowe) stanowią załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ce3084c-bc13-4548-93bf-49e7a3a1774f
Biuletyn 548563-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Gross-Rossen. Niemiecki nazistowski obóz koncentracyjny i zagłady (1940-1945)
Regon 001066389
Zamawiajacy adres ulica ul. Ofiar Gross-Rosen
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Rogoźnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58-152
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 421 580,
Zamawiajacy fax 748 421 594
Zamawiajacy email muzeum@gross-rosen.eu,
Adres strony url http://bip.gross-rosen.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gross-rosen.eu/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gross-rosen.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostawy i uruchomienia przenośnych urządzeń oraz aplikacji do obsługi przewodnickiej zwiedzających w Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy. Niemieckim nazistowskim obozie koncentracyjnym i zagłady (1940-1945)
Numer referencyjny DZI/080/24/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu System audioprzewodnika ma być oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych zwiedzającym oraz infrastrukturze zapewniającej jego prawidłowe działanie (nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.). Zestaw dla każdego zwiedzającego ma składać się z odbiornika, dołączonych do niego słuchawek oraz smyczy. Oferowany system audioprzewodnika ma być możliwie intuicyjny i automatyczny. Jego obsługa przez zwiedzających ma być całkowicie zminimalizowana i ograniczać się w praktyce do jedynie regulacji głośności. Wymaga się by urządzenia posiadały wyświetlacz, na którym będą prezentowane omawiane eksponaty oraz wskazówki nawigacyjne do odwiedzanych przestrzeni oraz w razie konieczności tłumaczenie treści na język migowy. W związku z tym zainstalowana infrastruktura ma sprawiać, że aktywowane nagrania będą odpowiednie do miejsc, w których znajduje się zwiedzający. Włączanie się nagrań ma następować w określonych wcześniej przestrzeniach (teren byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Gross-Rosen, poszczególne obiekty, obrysy i destrukty, kamieniołom, sale, przejścia, wybrane części ekspozycji itd.). Oprogramowanie urządzeń musi dawać możliwość odtworzenia różnych nagrań dla danego miejsca w zależności od tego, który raz zwiedzający odwiedza tę samą strefę lub z którego nadchodzi kierunku (np. w sytuacji wielokrotnego przechodzenia obok obiektu, obrysu czy destruktu lub ponownego wejścia do obiektu). W miejscach, gdzie zostanie zastosowane włączanie automatyczne, wielkość obszaru w którym powinno zostać odtworzone nagranie ma być regulowana w zakresie od kilku do kilkudziesięciu metrów tak by dać możliwość aktywacji nagrania na wymaganym obszarze. Nadajniki, dzięki którym nastąpi włączenie nagrań w audioprzewodnikach winny dawać możliwość ukrycia ich w ekspozycji tak, żeby nie były bezpośrednio widoczne dla zwiedzających i żeby nie wymagały oddzielnej instalacji elektrycznej (wyłącznie zasilanie bateryjne). Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie w przypadku ich umieszczenia w odzieży. Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie w przypadku ich umieszczenia w odzieży. Oprócz działania automatycznego oferowane rozwiązanie ma zapewniać możliwość ręcznego wyboru treści dodatkowych, które są rozwinięciem ścieżki podstawowej lub stanowią komentarz do eksponatów, które nie były ujęte w głównej narracji. Wymaga się by aktywacja dodatkowych nagrań następowała na zasadzie pilota do telewizora i umożliwiała jednoczesne korzystanie z nadajnika kilku osobom. Dodatkową funkcjonalnością systemu ma być wsparcie osób niewidzących i niedowidzących. Dla tej grupy zwiedzających system winien działać całkowicie automatycznie bez konieczności używania przycisków innych niż regulacja głośności oraz play, pauza i przewijanie. Dla ułatwienia im nawigacji i bardziej komfortowego odnajdowania wybranych eksponatów należy zastosować dodatkowa rozwiązania techniczne. Zamawiający oczekuje zastosowania metody dźwiękowej, tzn. dodatkowych nadajników umieszczanych przy eksponatach. Ich zadaniem będzie aktywowanie przerywanego sygnału dźwiękowego, który ułatwi odnalezienie omawianego artefaktu. Ze względu na niezakłócanie komfortu zwiedzania innym osobom sygnał ten będzie uruchamiany przez osobę niewidomą specjalnym przyciskiem lub np. pauzą. Dostarczone urządzenia muszą posiadać możliwość podpięcia pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących oraz możliwość odtwarzania filmów wideo z lektorem języka migowego. Oferowany system musi zapewnić możliwość pracy grupowej. Tryb grupowy ma mieć możliwość transmisji głosu przewodnika do zdefiniowanej grupy zwiedzających oraz możliwość aktywowania wcześniej przygotowanych nagrań. Wymagania systemowe (ogólne i szczegółowe) stanowią załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32342410-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości co najmniej 250.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy audioprzewodników z nagraną ścieżką dźwiękową wraz z osprzętem i oprogramowaniem o wartości co najmniej 150.000 zł brutto. b) Wymagania dotyczące osób: Scenarzysta – osoba, która ukończyła studia na kierunku scenariopisarstwo, historia, archeologia lub historia sztuki i przez ostatnie 3 lata zrealizowała co najmniej 10 scenariuszy do audioprzewodników przeznaczonych na ekspozycje muzealne Korektor tekstu – osoba, która ukończyła studia na kierunku edytorstwo i zrealizowała co najmniej 10 korekt tekstów o charakterze historycznym Realizator dźwięku – osoba posiadająca doświadczenie w montażu nagrań lektorskich i komponowaniu muzyki i zrealizowała co najmniej 10 projektów, w których należało wykonać ścieżki dźwiękowe do audioprzewodnika Tłumacze (6 osób) – każda z osób będąca native-speakerem danego języka, która ma doświadczenie w tłumaczeniu tekstów o charakterze historycznym i wykonała co najmniej 3 projekty, w których należało wykonać tłumaczenia tekstu o charakterze mówionym, 2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki, o których mowa w pkt 1.2.2 oraz 1.2.3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Wykonawcy ci wykażą, że łącznie spełniają te warunki albo samodzielnie spełnia je jeden z nich (Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia/sumowania doświadczenia/potencjału osobowego, również w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1, dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2.2 oraz 1.2.3, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt 6, wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w rozdziale V pkt 1.1) niniejszej SIWZ, oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V pkt 1.2) niniejszej SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w rozdziale V pkt 1.1) niniejszej SIWZ, oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V pkt 1.2) niniejszej SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. 6. Dokumentem, o którym mowa w pkt 5, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę upoważnioną zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) informacji potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w kwocie co najmniej 250.000 zł; c) wykaz zrealizowanych dostaw audioprzewoników wraz z nagraną ścieżką dźwiękową wraz z osprzętem i oprogramowaniem o wartości co najmniej 150.000 zł brutto Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. d) wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 8. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem”. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, jedynie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 ze. zm.). Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikłych na tle stosowania niniejszej Umowy jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Criterion

Kryteria wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)