Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
Miejscowość Grajewo
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548572-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych wg potrzeb Zamawiającego, wyszczególnionych w poniższej tabeli, z podziałem na 2 części zwanych dalej pakietami : Pakiet 1 - Fartuchy chirurgiczne, Pakiet 2 - Serwety jałowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49638413-4728-421c-a5f8-b7070b688519
Biuletyn 548572-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
Regon 45066682200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Grajewo
Zamawiajacy kod pocztowy 19-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 272 36 13
Zamawiajacy fax 86 272 36 13
Zamawiajacy email zaopatrzenie@post.pl
Adres strony url www.szpital-grajewo.pl
Adres strony internetowej www.szpital-grajewo.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital-grajewo.pl platformazakupowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-grajewo.pl platformazakupowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-grajewo.pl platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.szpital-grajewo.pl Zakładka platformazakupowa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny ZP 03/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych wg potrzeb Zamawiającego, wyszczególnionych w poniższej tabeli, z podziałem na 2 części zwanych dalej pakietami : Pakiet 1 - Fartuchy chirurgiczne, Pakiet 2 - Serwety jałowe
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), o którym mowa w pkt 1., składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2) Oświadczeń na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 784) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo– sporządzone wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), o którym mowa w pkt 1., składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2) Oświadczeń na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 784) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo– sporządzone wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem: 1) zmiany asortymentu będącego przedmiotem Umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto z oferty; 2) zmiany cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku promocji (obniżki) cen. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do Umowy; 3) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa § 3 ust. 1 bez konieczności aneksowania Umowy; 5) wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania ilości objętych przedmiotem Umowy z zachowaniem wartości Umowy; 6) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.); 7) zmian wynikających z przepisów ustawy Pzp. 2. Zmiany określone w ust. 1 powyżej nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałości cen dla poszczególnego asortymentu przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 2) powyżej i ust. 4 poniżej. 4. Wykonawca oświadcza, że wartość Umowy nie może ulec podwyższeniu podczas trwania Umowy, z wyjątkiem przypadku zmiany (art. 142 ust. 5 Pzp): 1) ustawowej stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie Wykonawcy zmieni się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki. Ceny netto pozostają bez zmian, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4 powyżej zmieni się tylko w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia począwszy od dnia wejścia w życie nowych przepisów. 6. Zmiany wysokości wynagrodzenia określone w ust. 4 pkt 2) i 3) powyżej mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 30 dni od zmiany przepisów złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać wpływ zmian na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian, a następnie Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 1 oraz w ust. 4 powyżej muszą być uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone Aneksem do umowy, z zastrzeżeniem zmian, które nie wymagają aneksowania.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Fartuchy chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów chirurgicznych opisanych w formularzu ofertowo- cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Serwety jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa serwet jałowych opisanych w formularzu ofetowo - cenowym.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)