| GuidZP400 |
7d0d66a7-1106-4452-814e-dbbff198d8a1
|
| Biuletyn |
544194-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
|
| Regon |
14273269300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Antoniego Kocjana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-473
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 328 60 01
|
| Zamawiajacy fax |
22 328 60 50
|
| Zamawiajacy email |
m.zakrzewska@igbmazovia.pl
|
| Adres strony url |
https://igbmazovia.pl/
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://igbmazovia.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.igbmazovia.pl/pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.igbmazovia.pl/pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa płyt do produkcji mebli w podziale na 3 części
|
| Numer referencyjny |
2/06/2020/D
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płyt do produkcji mebli do Zakładu w Wadowicach w podziale na 3 części odpowiednio:
Część 1 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej #18 mm, płyty HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach”
Część 2 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach”
Część 3 „Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach”
|
| Cpv glowny przedmiot |
44191300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający dopiero przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę (art. 24aa ust.1 PZP), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentu tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 6
3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1,5, 6 i 8 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 7
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy polegających na:
1) zmianie postanowień dotyczących terminu wykonania umowy, polegających na przedłużeniu obowiązywania umowy do 3 m-cy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego całego przedmiotu umowy od daty zakończenia umowy, do wartości umowy, o której mowa w §5 ust. 1.
2) podwyżki cen przez producenta. W tym przypadku zmiana cen może nastąpić na podstawie pisma producenta informującego o podwyżce cen, maksymalnie do 5 % w stosunku do cen ofertowych Wykonawcy. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 m-cy od daty zawarcia umowy, jednokrotnie podczas trwania umowy. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego,
3) zmiany asortymentu w przypadku wycofania przez producenta i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej stanowiącej Załącznik nr 1 (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami);
4) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa),
|
| IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa płyty wiórowa laminowana #18 mm, płyta HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44191300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa płyty wiórowa laminowana #18 mm, płyta HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w dokumentacji postępowania, Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44191300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania, Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania, w Załączniku nr 8 do SIWZ.
|
| | |