Dostawa płyt do produkcji mebli w podziale na 3 części

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544194-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441913008, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płyt do produkcji mebli do Zakładu w Wadowicach w podziale na 3 części odpowiednio:
Część 1 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej #18 mm, płyty HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach”
Część 2 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach”
Część 3 „Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d0d66a7-1106-4452-814e-dbbff198d8a1
Biuletyn 544194-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Regon 14273269300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Antoniego Kocjana
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-473
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 328 60 01
Zamawiajacy fax 22 328 60 50
Zamawiajacy email m.zakrzewska@igbmazovia.pl
Adres strony url https://igbmazovia.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://igbmazovia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.igbmazovia.pl/pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.igbmazovia.pl/pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa płyt do produkcji mebli w podziale na 3 części
Numer referencyjny 2/06/2020/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płyt do produkcji mebli do Zakładu w Wadowicach w podziale na 3 części odpowiednio: Część 1 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej #18 mm, płyty HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach” Część 2 „Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach” Część 3 „Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach”
Cpv glowny przedmiot 44191300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający dopiero przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę (art. 24aa ust.1 PZP), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentu tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1,5, 6 i 8 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 7
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy polegających na: 1) zmianie postanowień dotyczących terminu wykonania umowy, polegających na przedłużeniu obowiązywania umowy do 3 m-cy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego całego przedmiotu umowy od daty zakończenia umowy, do wartości umowy, o której mowa w §5 ust. 1. 2) podwyżki cen przez producenta. W tym przypadku zmiana cen może nastąpić na podstawie pisma producenta informującego o podwyżce cen, maksymalnie do 5 % w stosunku do cen ofertowych Wykonawcy. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 m-cy od daty zawarcia umowy, jednokrotnie podczas trwania umowy. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 3) zmiany asortymentu w przypadku wycofania przez producenta i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej stanowiącej Załącznik nr 1 (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami); 4) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa),
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa płyty wiórowa laminowana #18 mm, płyta HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa płyty wiórowa laminowana #18 mm, płyta HDF # 3,00 mm do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w dokumentacji postępowania, Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa płyty wiórowej laminowanej # 25 mm, płyta wiórowa laminowana # 10 mm do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania, Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa obrzeży ABS do zakładu w Wadowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania, w Załączniku nr 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy każdej partii towaru
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)