Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544513-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be7d8779-f519-491c-93b5-e792a101a3b0
Biuletyn 544513-N-2020
Zamawiajacy nazwa 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
Regon 19059495700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polanki
Zamawiajacy adres numer domu 117
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 526 407
Zamawiajacy email przetargi@7szmw.pl
Adres strony url www.7szmw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny 128/2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Zakresie warunkow udzialu Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
Inne dokumenty niewymienione 5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2b do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ. c) zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ. 3) Akceptują 60 dniowy termin płatności. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 3) oraz projektem umowy (Załącznik nr 6). 3 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4 Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5 Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6 Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 7 Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 6. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikiem (zał. nr 3 do SIWZ). 2) Oświadczenia (zał. nr 2a i 2b do SIWZ). 3) Pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeżeli reprezentuje ją osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. 6. B) WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, ZŁOŻY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy (minimum 2; należy załączyć referencje) te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 100.000,00 PLN w pakiecie nr 9 oraz 20.000,00 PLN w pozostałych pakietach. 6) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, kwestie dotyczące podwykonawstwa są regulowane przez Ustawę Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 143a-d Pzp. 7) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. a. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji w właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w 'Projekcie umowy', który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dopuszczalne zmiany zgodnie z § 11 wzoru umowy dla pakietów 1-5 oraz § 3, ust. 7 wzoru umowy dla pakietów 6-11.
IV 6 1 sposob udostepniania Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 128/2020/PN
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 - KOMPRESY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 - OPATRUNKI NA RANY POOPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - OPATRUNKI PIANKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4 - KOMPRESY ŻELOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5 - TAŚMY DO KINEZOTERAPII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych (128/2020/PN) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)