Dostawy odczynników chemicznych i wyrobów medycznych

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548314-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych i wyrobów medycznych o wymaganych przez Zamawiającego terminach ważności oraz parametrach i ilościach, wyszczególnionych w załącznikach nr 6 - 18 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d22882e7-e2a1-4216-82a4-d3a2504cc110
Biuletyn 548314-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
Regon 37044353500000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Piotra Ściegiennego
Zamawiajacy adres numer domu 6 A
Zamawiajacy miejscowosc Krosno
Zamawiajacy kod pocztowy 38-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 325 923
Zamawiajacy fax 134 326 933
Zamawiajacy email krosno.wiw@wetgiw.gov.pl
Adres strony url www.krosno.wiw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krosno.wiw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy odczynników chemicznych i wyrobów medycznych
Numer referencyjny WIWA.272.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych i wyrobów medycznych o wymaganych przez Zamawiającego terminach ważności oraz parametrach i ilościach, wyszczególnionych w załącznikach nr 6 - 18 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych na pakiety nr: 1, 2 i 3, 10 i 13 – dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia / certyfikaty produktów równoważnych lub karty potwierdzające równoważność.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór zawiera zał. nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI SIWZ w niniejszym postępowaniu, składa odpowiednio dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126.; zm. Dz.U. z 2018 r. poz. 1993), zwanego dalej rozporządzeniem. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiająca podaje, że zgodnie z art. 36b ust. 2 ustawy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego (jeżeli dotyczy w danym postępowaniu), może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. 5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający nie korzysta z możliwości, o której mowa w art. 25a ust.5 pkt 2 ustawy. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszczał informacje o podwykonawcach w składanym oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy. Zamawiający, zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia (jeżeli dotyczy w danym postępowaniu). 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. 2. Ofertę należy złożyć wg formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wymaga się, aby oferta zawierała ponadto:  Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe na oferowany przedmiot zamówienia, sporządzone wg wzorów określonych w załącznikach nr 6 - 18 do SIWZ w formie szczegółowej kalkulacji oferowanego przedmiotu zamówienia 3. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:  Dokumenty wymagane w rozdziale VI niniejszej SIWZ;  Pełnomocnictwo do złożenia oferty, jest wymagane o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę;  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców (art. 36b ustawy). 5. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku tym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy, dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy zawiera zał. nr 4 do SIWZ
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy tekst 1. W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego, a w sprawach procesowych przepisy Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Wskazane w umowie ilości artykułów mogą ulec zmianom, w tym obniżeniu na skutek aktualizacji zapotrzebowania ilościowego przez Zamawiającego uzależnionego od ilości badań wynikłych w okresie wykonywania zamówienia, na które Zamawiający nie miał wpływu (jednak nie mniej niż 80% pierwotnego zapotrzebowania). 3. Zmiana nazwy, adresu, siedziby, statusu, zmian organizacyjnych jednej ze stron lub zmiany numeru rachunku bankowego jednej ze stron, nie stanowi istotnej zmiany treści umowy, zmiana ta wymaga pisemnego powiadomienia strony. 4. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art.144 ust.1 ustawy dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w tym poszczególnych zamówień, gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonywanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów. 5. Zamawiający dopuści, po każdorazowej konsultacji z Zamawiającym, możliwość zaoferowania zamiennika produktu w trakcie realizacji umowy, o innej nazwie, kodzie i/lub sposobie pakowania produktu oraz zbliżonych parametrach jakościowych w stosunku do produktu zaoferowanego w danej pozycji oferty w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on niedostępny u producenta. W przypadku innego sposobu pakowania (konfekcji), cena za opakowanie zbiorcze oferowanego zamiennika zostanie przeliczona w ten sposób, że cena za sztukę lub oznaczenie zamiennika będzie równa cenie za sztukę lub oznaczenie produktu znajdującego się danej pozycji umowy. 6. Strony umowy przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia lub innego oznaczenia towaru wskazanego w ofercie nie powodująca zmiany przedmiotu umowy 2) nastąpi zmiana terminu realizacji dostaw w związku z zaistnieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) nastąpią zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) nastąpi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 5) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, 6) nastąpi zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami. 8. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian oraz uzasadnienie celowości tych zmian.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne (materiały medyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Wyroby medyczne (materiały medyczne)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne (materiały medyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Wyroby medyczne (materiały medyczne)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne (materiały medyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy - Wyroby medyczne (materiały medyczne)
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)