| GuidZP400 |
bf484a41-0eae-4377-b39f-f8a6e0292cd2
|
| Biuletyn |
548366-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
58444840000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
42404
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-560
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy email |
spzozmc@interia.pl
|
| Adres strony url |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
|
| Numer referencyjny |
14/2020/PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty);
Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit. a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy.
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 7 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Formularza asortymentowo-cenowy nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Formularz asortymentowo-cenowy Nr 1 – Nabiał i produkty mleczarskie.
Dostawa codziennie za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych, w godzinach 6:00-7:00 rano.
Zamawiający dopuszcza realizację dostaw trzy razy w tygodniu, w przypadku zainstalowania przez Wykonawcę we wskazanym pomieszczeniu urządzenia chłodniczego (urządzenie o pojemności min. 250 l), odpowiednie dla utrzymania stałości temperatury na poziomie 1–6oC. W przypadku zainstalowania urządzenia chłodniczego, dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę, piątek do godziny 9:30. Urządzenie chłodnicze na okres obowiązywania umowy zostaje oddane Zamawiającemu w nieodpłatne użyczenie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Formularza asortymentowo-cenowy nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Formularz asortymentowo-cenowy Nr 2 - Różne artykuły spożywcze.
Dostawa jeden raz w tygodniu z bieżącej produkcji – dzień do uzgodnienia z Zamawiającym.
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w godz. 7:00-15:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Formularza asortymentowo-cenowy nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Formularz asortymentowo-cenowy Nr 3 - Mięso i przetwory mięsne
Dostawa trzy razy w tygodniu np. poniedziałek, środa, piątek lub dni do uzgodnienia z Zamawiającym. Dostarczane mięso i wędliny będą pochodzić z bieżącej produkcji.
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w godz. 6:00-8:00.
|
| | |