Monitoring chemizmu gleb ornych w Polsce w latach 2020-2022

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548519-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pobranie próbek gleb ornych w wyznaczonych punktach badawczych, wykonanie analiz pobranych prób oraz analiza i ocena uzyskanych wyników oraz porównanie ich do wyników z lat poprzednich z określeniem tendencji zmian (opracowanie raportu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4aebc08-ab9c-4b5e-a8d6-8e7c82f04ea7
Biuletyn 548519-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Regon 86159300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 369 2542,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@gios.gov.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gios.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://gios.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Monitoring chemizmu gleb ornych w Polsce w latach 2020-2022
Numer referencyjny ZP/220-32/20/AO
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest pobranie próbek gleb ornych w wyznaczonych punktach badawczych, wykonanie analiz pobranych prób oraz analiza i ocena uzyskanych wyników oraz porównanie ich do wyników z lat poprzednich z określeniem tendencji zmian (opracowanie raportu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” .
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 536000,00
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach z podziałem na lata 2020-2022 zgodnie zapisami SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczącej zdolności technicznej. 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi lub projekty badawcze w zakresie analizy danych i oceny jakości gleb użytkowanych rolniczo, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 500 000 zł brutto. 2. Wykonawca wykaże, że na potrzeby wykonania tego zamówienia dysponuje: a) • co najmniej czterema osobami, które posiadają wykształcenie: wyższe magisterskie, w dziedzinie nauk: rolniczej, ochrony gleb lub środowiska. • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac-naukowo badawczych związanych z badaniem i oceną środowiska glebowego, • przy czym, jedna osoba pełniąca rolę kierownika pracy powinna posiadać tytuł naukowy co najmniej doktora oraz posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac-naukowo badawczych związanych z badaniem i oceną środowiska glebowego i wykazać udział w charakterze kierownika w co najmniej jednej pracy w zakresie poboru prób gleb, analizy laboratoryjnej próbek gleb oraz analizy i oceny uzyskanych wyników w okresie ostatnich trzech lat. b) laboratorium, które powinno posiadać certyfikat akredytacji PN-EN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie oznaczania wskaźników z grupy wskaźników fizycznych i chemicznych w glebie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 SIWZ; 2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 4 litera a SIWZ. 3. Wykaz sprzętu, opis urządzeń technicznych będących w dyspozycji Wykonawcy przy realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku opisanego w pkt VI ust. 2 pkt 4 litera b, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe osoby do realizacji umowy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)