GuidZP400 |
b4aebc08-ab9c-4b5e-a8d6-8e7c82f04ea7
|
Biuletyn |
548519-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
|
Regon |
86159300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-922
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 369 2542,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@gios.gov.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gios.gov.pl/bip/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gios.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gios.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Monitoring chemizmu gleb ornych w Polsce w latach 2020-2022
|
Numer referencyjny |
ZP/220-32/20/AO
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest pobranie próbek gleb ornych w wyznaczonych punktach badawczych, wykonanie analiz pobranych prób oraz analiza i ocena uzyskanych wyników oraz porównanie ich do wyników z lat poprzednich z określeniem tendencji zmian (opracowanie raportu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” .
|
Cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
536000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach z podziałem na lata 2020-2022 zgodnie zapisami SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczącej zdolności technicznej.
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi lub projekty badawcze w zakresie analizy danych i oceny jakości gleb użytkowanych rolniczo, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 500 000 zł brutto.
2. Wykonawca wykaże, że na potrzeby wykonania tego zamówienia dysponuje:
a)
• co najmniej czterema osobami, które posiadają wykształcenie: wyższe magisterskie, w dziedzinie nauk: rolniczej, ochrony gleb lub środowiska.
• co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac-naukowo badawczych związanych z badaniem i oceną środowiska glebowego,
• przy czym, jedna osoba pełniąca rolę kierownika pracy powinna posiadać tytuł naukowy co najmniej doktora oraz posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac-naukowo badawczych związanych z badaniem i oceną środowiska glebowego i wykazać udział w charakterze kierownika w co najmniej jednej pracy w zakresie poboru prób gleb, analizy laboratoryjnej próbek gleb oraz analizy i oceny uzyskanych wyników w okresie ostatnich trzech lat.
b) laboratorium, które powinno posiadać certyfikat akredytacji PN-EN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie oznaczania wskaźników z grupy wskaźników fizycznych i chemicznych w glebie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 SIWZ;
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 4 litera a SIWZ.
3. Wykaz sprzętu, opis urządzeń technicznych będących w dyspozycji Wykonawcy przy realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku opisanego w pkt VI ust. 2 pkt 4 litera b, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.
|