GuidZP400 |
862566b6-6692-4742-9146-6675e8bb4366
|
Biuletyn |
549332-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice
|
Regon |
00118937600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Reguły
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-816
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 509 160
|
Zamawiajacy fax |
223 509 161
|
Zamawiajacy email |
wroblewski@michalowice.pl
|
Adres strony url |
www.cuw.michalowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice, 05-816 Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 działający w trybie art. 15 ust. 2 ustawy w imieniu i na rzecz Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi na podstawie § 4 i § 5 Statutu Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice, stanowiącego załącznik do uchwały nr XVII/198/2016 Rady Gminy Michałowice z dnia 17 października 2016 r. w sprawie utworzenia Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice oraz nadania mu statutu (Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego z 2016 r. poz. 10834)
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.michalowice.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.michalowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi w od 01.07.2020 do 31.12.2020r.
|
Numer referencyjny |
CUW.231.2.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach, przy ul. Szkolnej 13, 05-816 Michałowice oraz Gminnego Przedszkola
w Nowej Wsi przy ul. Głównej 52A, wg następujących części:
Część 1 – produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15500000-3),
Część 2 – różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15800000-6),
Część 3 – produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15500000-3),
Część 4 – różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15800000-6),
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie żywności do placówek żywienia zbiorowego. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz oferty(załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Formularz asotymentowo-cenowy (załącznik nr 2.1-2.4 do SIWZ). 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ - składany w terminie 3 dni od daty otwarcia ofert). 7. Wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1 w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2 w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, 3 w wypadku niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, 4 w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej części, 5 zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6 cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres trwania umowy, z wyjątkiem korzystania z programów rabatowych oferowanych przez Wykonawcę toku realizowanej umowy, 7 w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 8 w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15500000-3)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich do Przedszkola w Michałowicach w ilościach określonych w załączniku 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15800000-6)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Przedszkola w Michałowicach w ilościach określonych w załączniku 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15500000-3)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich do Przedszkola w Nowej Wsi w ilościach określonych w załączniku 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15800000-6)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Przedszkola w Nowej Wsi w ilościach określonych w załączniku 2.4 do SIWZ
|
| |