GuidZP400 |
1ef62171-81b5-4e1d-a858-01b5b0683dba
|
Biuletyn |
549081-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
|
Regon |
00070457000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dworska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-144
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713536469,
|
Zamawiajacy fax |
713514877
|
Zamawiajacy email |
osrodek12@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.dsosw12.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.dsosw12.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dsosw12.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dsosw12.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DSOSW nr 12 Dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU – Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI (ZADANIA)
|
Numer referencyjny |
1/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 1 – Dostawa pieczywa, Zadanie nr 2 – Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych. Zadanie nr 3 – Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i wędlin, Zadanie nr 4 – Dostawa tłuszczów, serów, mleka i przetworów mlecznych, Zadanie nr 5 – Dostawa warzyw, owoców, jajek, Zadanie nr 6 – Dostawa art. sypkich. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy wykonawcy
Załącznik nr 4 - Arkusz kalkulacyjny (zadania 1-6)
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 1 – Dostawa pieczywa. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 2 – Dostawa ryb, mrożonek, przetworów rybnych. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 3 – Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i wędlin. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Dostawa tłuszczy, serów , mleka i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 4 – Dostawa tłuszczów, serów, mleka i przetworów mlecznych. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw, owoców, jajek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 5 – Dostawa warzyw, owoców, jajek. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Dostawa artykułów sypkich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, w podziale na zadania – liczba zadań 6. Zadanie nr 6 – Dostawa art. sypkich. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |