Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548920-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj.:
-rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.);
-rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717).
2) odbiór z siedziby Zamawiającego i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych za wynagrodzeniem dla Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797, 875).
2. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
3. Dostawa odpowiednio zabezpieczonych przez uszkodzeniem folią ochronną tablic rejestracyjnych (komplety pakowane indywidualnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl.) dostarczane będą do siedziby Zamawiającego – Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń wg zgłoszenia Zamawiającego.
4. Podane poniżej ilości tablic rejestracyjnych są jedynie szacunkowe i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w czasie realizacji zamówienia. Poniższe dane posłużą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od podanych poniżej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowych i rodzajowych tablic w ramach wartości udzielonego zamówienia. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości i rodzaju rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.
1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 30000 szt.,
2) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 200 szt.,
3) tablice samochodowe dodatkowe jednorzędowe – 200 szt.,
4) tablice motocyklowe zwyczajne – 2300 szt.,
5) tablice motorowerowe zwyczajne – 100 szt.,
6) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe – 12000 szt.,
7) tablice samochodowe, motocyklowe, motorowerowe indywidualne – 70 szt.,
8) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone – 200 szt.,
9) tablice profesjonalne – 100 szt.,
10) tablice ekologiczne (zielone) – 200 szt.,
11) tablice zabytkowe – 50 szt.,
12) wtórniki tablic – 600 szt.
5. Zużyte tablice rejestracyjne podlegające utylizacji – 2000 kg. Podane ilości zużytych tablic podlegających utylizacji są jedynie szacunkowe. Faktyczna ilość odbieranych zużytych tablic rejestracyjnych może odbiegać od ilości podanej w tabeli. Odbiór i utylizacja zużytych tablic rejestracyjnych: na koszt Wykonawcy.
6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego.
7. Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia:
a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia;
b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin;
c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin.
8. Wykonawca będzie płacił za odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przelewem w ciągu 30 dni na konto Zamawiającego po przyjęciu zamówienia protokolarnie i wystawieniu faktury VAT przez Zamawiającego.
9. Sposób składania zamówienia odbywać się będzie drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej bądź użyczonego i zainstalowanego przez Wykonawcę oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, faksem lub w formie papierowej.
10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego – Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, jednak nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o przygotowaniu partii tablic, w oparciu o protokół sporządzany przez Zamawiającego, celem ich złomowania.
11. Wykonawca zobowiązuje się do ważenia w obecności jednego z pracowników Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg upoważnionych do wydawania przedstawicielowi Wykonawcy wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, w miejscu odbioru (siedziba Zamawiającego: Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2) przygotowanych partii wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych od utylizacji.
12. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia protokołu odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
13. Koszty transportu oraz ubezpieczenia na czas przewozu obciążają Wykonawcę.
14. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic Zamawiającemu i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68155e3c-2d72-42ea-873a-5db03e522f54
Biuletyn 548920-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Regon 73093489000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kazimierza Wielkiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wieluń
Zamawiajacy kod pocztowy 98-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 434 280
Zamawiajacy fax 438 434 263
Zamawiajacy email zam_pub@powiat.wielun.pl
Adres strony url www.bip.powiat.wielun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.wielun.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny ON.272.07.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj.: -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.); -rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717). 2) odbiór z siedziby Zamawiającego i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych za wynagrodzeniem dla Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797, 875). 2. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 3. Dostawa odpowiednio zabezpieczonych przez uszkodzeniem folią ochronną tablic rejestracyjnych (komplety pakowane indywidualnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl.) dostarczane będą do siedziby Zamawiającego – Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń wg zgłoszenia Zamawiającego. 4. Podane poniżej ilości tablic rejestracyjnych są jedynie szacunkowe i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w czasie realizacji zamówienia. Poniższe dane posłużą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od podanych poniżej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowych i rodzajowych tablic w ramach wartości udzielonego zamówienia. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości i rodzaju rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen. 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 30000 szt., 2) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 200 szt., 3) tablice samochodowe dodatkowe jednorzędowe – 200 szt., 4) tablice motocyklowe zwyczajne – 2300 szt., 5) tablice motorowerowe zwyczajne – 100 szt., 6) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe – 12000 szt., 7) tablice samochodowe, motocyklowe, motorowerowe indywidualne – 70 szt., 8) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone – 200 szt., 9) tablice profesjonalne – 100 szt., 10) tablice ekologiczne (zielone) – 200 szt., 11) tablice zabytkowe – 50 szt., 12) wtórniki tablic – 600 szt. 5. Zużyte tablice rejestracyjne podlegające utylizacji – 2000 kg. Podane ilości zużytych tablic podlegających utylizacji są jedynie szacunkowe. Faktyczna ilość odbieranych zużytych tablic rejestracyjnych może odbiegać od ilości podanej w tabeli. Odbiór i utylizacja zużytych tablic rejestracyjnych: na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia: a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia; b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin; c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin. 8. Wykonawca będzie płacił za odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przelewem w ciągu 30 dni na konto Zamawiającego po przyjęciu zamówienia protokolarnie i wystawieniu faktury VAT przez Zamawiającego. 9. Sposób składania zamówienia odbywać się będzie drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej bądź użyczonego i zainstalowanego przez Wykonawcę oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, faksem lub w formie papierowej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego – Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, jednak nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o przygotowaniu partii tablic, w oparciu o protokół sporządzany przez Zamawiającego, celem ich złomowania. 11. Wykonawca zobowiązuje się do ważenia w obecności jednego z pracowników Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg upoważnionych do wydawania przedstawicielowi Wykonawcy wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, w miejscu odbioru (siedziba Zamawiającego: Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2) przygotowanych partii wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych od utylizacji. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia protokołu odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 13. Koszty transportu oraz ubezpieczenia na czas przewozu obciążają Wykonawcę. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic Zamawiającemu i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – posiadają aktualne zezwolenie właściwego marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali należycie (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę tablic rejestracyjnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu −aktualne zezwolenie właściwego marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; −wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)