Owoce, warzywa i podobne produkty.

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548903-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Owoców ,warzyw i podobnych produktów przeznaczonych na żywienie chorych. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymogami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności.
2) Owoce ,warzywa powinny być w I klasie jakości całe i zdrowe, nie dopuszcza się owoców, warzyw z objawami zepsucia lub takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia
3) Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002 r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
4) Dostarczony towar winien odpowiadać normom jakościowym, a także spełniać inne wymagania zwłaszcza w zakresie oznakowania dostarczonych produktów, a ponadto spełniać wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny środków spożywczych określonych w ogólnie obowiązujących przepisach; w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1541z poź zm.).
5) Dostawy będą realizowane w sposób ciągły w średniej ilości miesięcznej, średnio 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 – 9.00. na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie potwierdzonych faxem w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie dostawy odbywać się będą wraz z rozładunkiem do magazynu;
6) Dostawy realizowane powinny być zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
7) Wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr:1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db196164-294a-4350-a17e-337b8372d099
Biuletyn 548903-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl/Zamówienia Publiczne -2020
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl/Zamówienia Publiczne -2020
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny -Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez platformę ePUAP. Formularz do złożenia oferty dostępny jest również na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę przekazania na platformę ePUAP. Pliki dodane przez Wykonawcę powinny zostać zaszyfrowane przez aplikację do szyfrowania dostępną w serwisie miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Owoce, warzywa i podobne produkty.
Numer referencyjny DZP-271-22/20
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Owoców ,warzyw i podobnych produktów przeznaczonych na żywienie chorych. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymogami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności. 2) Owoce ,warzywa powinny być w I klasie jakości całe i zdrowe, nie dopuszcza się owoców, warzyw z objawami zepsucia lub takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia 3) Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002 r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 4) Dostarczony towar winien odpowiadać normom jakościowym, a także spełniać inne wymagania zwłaszcza w zakresie oznakowania dostarczonych produktów, a ponadto spełniać wszelkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny środków spożywczych określonych w ogólnie obowiązujących przepisach; w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1541z poź zm.). 5) Dostawy będą realizowane w sposób ciągły w średniej ilości miesięcznej, średnio 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 – 9.00. na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie potwierdzonych faxem w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie dostawy odbywać się będą wraz z rozładunkiem do magazynu; 6) Dostawy realizowane powinny być zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy). 7) Wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP) 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr:1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór dokumentu stanowi zał.nr 3 do siwz. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.2.2), wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy Załącznik nr: 5 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” ( Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie tj. że zastrzeżona informacja: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa lub informacje w niej zawarte mają wartość gospodarczą, b) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej i nie jest powszechnie znana osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie jest łatwo dostępna dla takich osób, c) podjęto w stosunku do niej przez osobę uprawnioną do korzystania z niej lub rozporządzania nią działania w celu utrzymania jej w poufności (z zachowaniem należytej staranności). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. wykluczenie wykonawców z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje w przypadkach określonych odpowiednio w art. 24 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)