GuidZP400 |
56739aac-1f24-4286-aaf3-9082cc4d9d48
|
Biuletyn |
548856-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
|
Regon |
10202670000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 228 853
|
Zamawiajacy fax |
228 231 219
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpzlo-ochota.pl
|
Adres strony url |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpzlo-ochota.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota, ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do USG i EKG do placówek SZPZLO Warszawa – Ochota
|
Numer referencyjny |
ZP-2511-10-GK/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do USG i EKG do placówek SZPZLO Warszawa – Ochota
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ,,Formularz asortymentowo-cenowy”, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Asortyment będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. , poz. 211 z późn. zm.) i jest dopuszczony do obrotu na terenie RP.
Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku zmiany ilości zamawianych materiałów, oferowana cena jednostkowa netto nie może ulec zmianie.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane towary były pierwszej jakości, fabrycznie nowe, posiadały oryginalne fabryczne opakowania, muszą być wolne od wad technicznych i prawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy; w przypadku gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument bez wzywania Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy;
2) zmiany stawki podatku od towaru i usług;
3) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, określonej w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy, wynikającego z potrzeb Zamawiającego;
4) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej Umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy;
5) wprowadzenie asortymentu o takich samych, wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej lub niższej cenie, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Umowie;
6) zmiany nazwy, numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu, o ile zmiana taka zostanie potwierdzona stosownym dokumentem;
7) wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania Zamawiającego określone w Umowie, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej, w następujących przypadkach: wycofania przedmiotu umowy, zmiany jego nazwy, zaprzestania wytwarzania, wstrzymania do obrotu, zmiany producenta lub zmiany wielkości opakowania w poszczególnym asortymencie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić odpowiedni dokument od Producenta potwierdzający powyższe okoliczności i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|