zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa nr 3964
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548676-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych w nw. asortymencie i ilościach opisanych w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5fae2f63-4f61-4faf-a298-85eb51156b23
Biuletyn 548676-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa nr 3964
Regon 17172392000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bystra
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 892 326,
Zamawiajacy fax 261 892 320
Zamawiajacy email ozjw3964@ron.mil.pl,
Adres strony url www.jw3964.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.jw3964.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jw3964.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 18 czerwca 2020 r. do godziny 10:00 W FORMIE PAPIEROWEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1 (wjazd od ul. gen. Skierskiego), budynek nr 19, lokal – kancelaria JW 3964
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych
Numer referencyjny 14/2020/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych w nw. asortymencie i ilościach opisanych w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się: Informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonali z należytą starannością minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu dostawy asortymentu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300 000zł brutto wraz z referencjami z wykonanych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13-14 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000zł. Wykaz, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonali z należytą starannością minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu dostawy asortymentu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300 000zł brutto każda wraz z referencjami z wykonanych dostaw.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oryginał/zamiennik
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 45,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)