Zakup wraz z dostawą urządzeń oraz innych materiałów medycznych

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy
Miejscowość Radecznica
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547112-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 337000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń oraz innych materiałów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4, w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33100000-1; 33700000-7.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy w ilości i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksu w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w przypadku, gdy opis wskazuje na pochodzenie przedmiotu zamówienia. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te lub lepsze od opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym. Jeżeli zachodzi konieczność asortyment równoważny należy odpowiednio przeliczyć z zachowaniem ogólnej ilości (przeliczenie zamawianych ilości winno być wykonane do liczby zamawianych szt., kilogramów itp., jeśli konieczne, zaokrąglając tę liczbę w górę, tak by oferta złożona została na pełne opakowania).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia stanowią:
1) Zadanie Nr I – Drobny sprzęt medyczny.
2) Zadanie Nr II – Środki opatrunkowe.
3) Zadanie Nr III – Asortyment jednorazowego użytku.
4) Zadanie Nr IV – Rękawiczki.
5) Zadanie Nr V – Pieluchomajtki.
6) Zadanie Nr VI – Termometry bezdotykowe.
7) Zadanie Nr VII – Ambu.
8) Zadanie Nr VIII – Maska medyczna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47292255-ff77-4fc2-9605-f01b76d5e052
Biuletyn 547112-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy
Regon 29104900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Klasztorna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Radecznica
Zamawiajacy kod pocztowy 22-463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 84 68 18 020
Zamawiajacy fax 846 818 792
Zamawiajacy email z_cadyrektora@radecznica.pl
Adres strony url www.radecznica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.radecznica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.radecznica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą urządzeń oraz innych materiałów medycznych
Numer referencyjny 05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń oraz innych materiałów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4, w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33100000-1; 33700000-7. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy w ilości i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksu w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w przypadku, gdy opis wskazuje na pochodzenie przedmiotu zamówienia. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te lub lepsze od opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym. Jeżeli zachodzi konieczność asortyment równoważny należy odpowiednio przeliczyć z zachowaniem ogólnej ilości (przeliczenie zamawianych ilości winno być wykonane do liczby zamawianych szt., kilogramów itp., jeśli konieczne, zaokrąglając tę liczbę w górę, tak by oferta złożona została na pełne opakowania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia stanowią: 1) Zadanie Nr I – Drobny sprzęt medyczny. 2) Zadanie Nr II – Środki opatrunkowe. 3) Zadanie Nr III – Asortyment jednorazowego użytku. 4) Zadanie Nr IV – Rękawiczki. 5) Zadanie Nr V – Pieluchomajtki. 6) Zadanie Nr VI – Termometry bezdotykowe. 7) Zadanie Nr VII – Ambu. 8) Zadanie Nr VIII – Maska medyczna.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności: 1) w zakresie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, 2) w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w tym zakresie nie wymaga żadnych dokumentów. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany druk „OFERTA” - stanowiący Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z formularzem cenowym. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: 1. Zadanie Nr I – Drobny sprzęt medyczny ¬– 400,00 zł 2. Zadanie Nr II – Środki opatrunkowe ¬– 700,00 zł 3. Zadanie Nr III – Asortyment jednorazowego użytku ¬– 420,00 zł 4. Zadanie Nr IV – Rękawiczki ¬– 2 500,00 zł 5. Zadanie Nr V – Pieluchomajtki ¬– 1 500,00 zł 6. Zadanie Nr VI – Termometry bezdotykowe ¬– 80,00 zł 7. Zadanie Nr VII – Ambu ¬– 30,00 zł 8. Zadanie Nr VIII – Maska medyczna ¬– 370,00 zł
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem, ze zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania z obrotu produktów będących przedmiotem umowy. Dopuszcza się zmianę cen w następujących przypadkach: 1) urzędowej zmiany ceny leków, 2) zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica, tel. (84) 68-18-840, fax (84) 68-18-792, e-mail: poczta@radecznica.pl 2) kontakt z inspektorem ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Radecznicy następuje za pomocą adresu e-mail: red@radecznica.pl, tel. 84 68 18 878, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup wraz z dostawą urządzeń oraz innych materiałów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy” (05/2020), realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1843), 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych i wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) stosownie do art. 22 RODO , Pani/Pana dane osobowe dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Uwaga: Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr I – Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr II – Środki opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr III – Asortyment jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr IV – Rękawiczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr V – Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr VI – Termometry bezdotykowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie Nr VII – Ambu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie Nr VIII – Maska medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)