GuidZP400 |
f0555171-6f7f-4ec7-9b99-af153bd2971d
|
Biuletyn |
550241-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgh.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 045
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z instalacją sprzętu nagłaśniającego i audiowizualnego dla SGH
|
Numer referencyjny |
ADZP.25.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie trzy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu nagłaśniającego w Auli A; dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu audiowizualnego wraz z systemem sterowania do auli I w budynku C oraz dostawa i montaż projektora multimedialnego do Auli Głównej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162 w podziale na części, zwane dalej zadaniami:
- ZADANIE 1 Dostawa, montaż, wykonanie instalacji i uruchomienie sprzętu nagłaśniającego w Auli A;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1a do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2a do SIWZ.
- ZADANIE 2 Dostawa, montaż sprzętu audiowizualnego i wykonanie instalacji wraz z systemem sterowania do auli I w budynku C;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1b do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2b do SIWZ.
- ZADANIE 3 Dostawa i montaż projektora multimedialnego do Auli Głównej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1c do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
Zadanie 1 - co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja lub przebudowa systemów AV, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto oraz przedstawi dokumenty potwierdzające,
że prace zostały wykonane w sposób należyty.
Zadanie 2 - co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja lub przebudowa systemów AV, każde o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz przedstawi dokumenty potwierdzające,
że prace zostały wykonane w sposób należyty.
Zadanie 3 - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Uwaga !
W przypadku składania oferty na kilka zadań Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli:
a) Wykonawca złoży dokumenty odpowiednio dla każdej z części – bez sumowania wartości zamówień,
b) Wykonawca wykaże się 2 zamówieniami, z których każde o łącznej wartości przekracza sumy kwot określonych w warunku udziału w postępowaniu, np. zamówienie o wartości 300 000 zł potwierdza spełnianie warunku dla Zadania I i II.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których zamówienia zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5a do SIWZ dla Zadania 1 oraz formularz 5b dla Zadania 2 oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w lit. a).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom;
3) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ;
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, jeżeli dotyczy;
7) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
- Zadanie 1 (Aula A): 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100),
- Zadanie 2 (aula I – C): 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100),
- Zadanie 3 (projektor do Auli Głównej) - bez wadium.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień niniejszej Umowy w razie:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu lub jego części z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model lub jego część został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w Umowie;
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym całkowity termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni licząc od dnia planowanych dostaw określonych w § 3 ust. 1 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, wykonanie instalacji i uruchomienie sprzętu nagłaśniającego w Auli A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE 1 - Dostawa, montaż, wykonanie instalacji i uruchomienie sprzętu nagłaśniającego w Auli A;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1a do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż sprzętu audiowizualnego i wykonanie instalacji wraz z systemem sterowania do auli I w budynku C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż sprzętu audiowizualnego i wykonanie instalacji wraz z systemem sterowania do auli I w budynku C;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1b do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż projektora multimedialnego do Auli Głównej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż projektora multimedialnego do Auli Głównej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1c do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2c do SIWZ.
|
| |