GuidZP400 |
ce153d53-de20-47b1-9e1d-b465003b07d2
|
Biuletyn |
550164-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
|
Regon |
27626768600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Panewnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-760
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 605 35 00
|
Zamawiajacy fax |
32 605 35 08
|
Zamawiajacy email |
osk_katowice@op.pl
|
Adres strony url |
http://kolejowy.katowice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie na adres: https://e-ProPublico.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pośrednictwo operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
AZP/12/P/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na części (pakiety).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Próbki w zakresie Pakietów oraz pozycji, które zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Próbki należy przesłać w oddzielnym opakowaniu opisanym „Próbki do przetargu AZP/12/P/2020”. Do próbek należy dołączyć spis z uwzględnieniem którego pakietu oraz pozycji dotyczą. W przypadku niedostarczenia próbek oferta zostanie odrzucona.
3) Karty Danych Technicznych lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów w zakresie Pakietów oraz pozycji, które zostały określone w pkt 18.1 ppkt A – Jakość SIWZ.
4) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka dla Pakietu nr 19 poz.2.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
1) Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2018r. poz. 650) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE.
W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
2) Karta katalogowa lub folder Producenta (w języku polskim) zawierający opis przedmiotu zamówienia umożliwiający dokonanie oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ.
Kartę katalogową lub folder Producenta należy opisać numerem Pakietu oraz pozycji.
3) Dokumenty dla wyrobów klasy II a z regułą 7 w zakresie Pakietów oraz pozycji, które zostały określone w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
Dokumenty dla wyrobów klasy II a z regułą 7, jako chirurgicznych materiałów inwazyjnych, gdzie wymagane jest wyjałowienie parą wodną w nadciśnieniu potwierdzających stosowanie tego procesu technologicznego lub dokumentu potwierdzającego walidację tego procesu. Dla tych wyrobów producent datę przydatności do użycia umieszcza bezwzględnie na opakowaniach jednostkowych.
4) Karty katalogowe / opisy techniczne / instrukcje użytkowania w języku polskim dla urządzeń do podciśnieniowej terapii ran w zakresie Pakietu nr 22.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” dla każdego z tych Podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - jeżeli dotyczy. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oferta powinna także zawierać:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy – (na pakiet/-ty na które Wykonawca składa ofertę) Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz parametrów technicznych – Załącznik nr 2.1 do SIWZ dla Pakietu nr 22 (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy (Projekt umowy) stanowi Załącznik nr 5.1, 5.2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie stanowią inaczej.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku:
a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji;
b) przedłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w §3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy;
c) zakończenia produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej;
d) wstrzymania / czasowego braku produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej;
e) zmiany nr katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaoferowanej w złożonej ofercie;
f) ustawowej zmiany podatku VAT – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT;
g) wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt c) lub d) oraz braku możliwości dostarczenia zamiennika produktu w cenie przetargowej (np. będzie to groziło rażącą stratą dla Wykonawcy), Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę;
h) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
i) wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), niezależne od woli człowieka i niemożliwe do uniknięcia.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający:
a) Opis proponowanej zmiany;
b) Termin wprowadzenia zmian;
c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
5. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Parametry techniczne urządzenia do podciśnieniowej terapii ran w ilości 2 szt. w ramach dzierżawy określono w Wykazie parametrów / cech techniczno-użytkowych, stanowiącym integralny Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem materiałów opatrunkowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |