Dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblagu do zakupu w ramach Projektu pn.: Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z doposażeniem.

Data publikacji 2020-06-12
Data zakończenia 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550073-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.
Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:
ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C
ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A
ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C

Przedmiot postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został podzielony przez Zamawiającego na następujące 6 pakietów / części:
Pakiet Nr 1- zestaw reanimacyjny w ilosci 4 szt.
Pakiet Nr 2 - Pompa Infuzyjna w ilości 4 szt.
Pakiet Nr 3 - wysięgnik na kroplówki ścienny (teleskopowy) w ilości 3 szt oraz stojak na kroplówkę w ilości 3 szt.
Pakiet Nr 4 - Kolposkop w ilości 1 szt.
Pakiet Nr 5 - Respirator mobilny w ilości 1 szt.
Pakiet Nr 6 - USG do badań w ilości 1 szt.




Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w poszczególnych specyfikacjach technicznych wyposażenia, które stanowią odpowiednio Załączniki od 1 do 6 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.

Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy danego asortymentu)

3.7. Miejsce dostawy: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg: Trakt Porodowy zlokalizowany w budynku 1C oraz Oddział Położniczy zlokalizowany w budynku 1C i budynku 1A. Miejsce rozmieszczenia i montażu poszczególnych elementów wyposażenia przedstawia Załącznik nr 7 do SIWZ – Lokalizacja Miejsca Dostawy – Rozmieszczenie wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego
Realizacja zadania odbywać się będzie w czynnym obiekcie szpitalnym z częściowym wyłączeniem z użytkowania pomieszczeń objętych zakresem realizacji przedmiotu zamówienia (tj. Traktu Porodowego i Oddziału Położniczego), do których będą dostarczane i montowane elementy wyposażenia medycznego. W dniu 30.03.2020r. w w/w pomieszczeniach zostały zakończone roboty budowlane i instalacyjne wykonane przez Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PEDBUD Sp. z o.o. Sp. k (Lider Konsorcjum) oraz Pedbud Invest Sp. z o.o. (Członek Konsorcjum).
Wykonawca dostarczy wyposażenie do Miejsca Dostawy, dokona montażu i instalacji i zgodnie z miejscem przeznaczenia, chyba że Zamawiający wskaże inną lokalizację w Miejscu Dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania jakiegokolwiek wyposażenia na terenie Szpitala. Dostawa, montaż i instalacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a4f88fc-3dad-4dcc-926b-f0c05427e177
Biuletyn 550073-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Adres strony internetowej www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego, Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działania 9.1 – „Infrastruktura Ochrony Zdrowia”, Poddziałania 9.1.2 – „Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonowania Elbląga – ZIT bis” Nr. Projektu RPWM.09.01.02-28-0001/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.elblag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć osobiście, przesłać za pomocą posłańca, przesyłką pocztową lub kurierską. Ofertę w opieczętowanej kopercie zaopatrzonej napisami stosownie do wskazań pkt. 9.3 niniejszej SIWZ należy złożyć w Sekretariacie (pok. 44 na parterze) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 . Jako termin złożenia oferty będzie przyjęta data i godzina dostarczenia oferty do Sekretariatu (pok. 44 na parterze) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego przy ul. Królewieckiej 146 w Elblągu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblagu do zakupu w ramach Projektu pn.: Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z doposażeniem.
Numer referencyjny 25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Przedmiot postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został podzielony przez Zamawiającego na następujące 6 pakietów / części: Pakiet Nr 1- zestaw reanimacyjny w ilosci 4 szt. Pakiet Nr 2 - Pompa Infuzyjna w ilości 4 szt. Pakiet Nr 3 - wysięgnik na kroplówki ścienny (teleskopowy) w ilości 3 szt oraz stojak na kroplówkę w ilości 3 szt. Pakiet Nr 4 - Kolposkop w ilości 1 szt. Pakiet Nr 5 - Respirator mobilny w ilości 1 szt. Pakiet Nr 6 - USG do badań w ilości 1 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w poszczególnych specyfikacjach technicznych wyposażenia, które stanowią odpowiednio Załączniki od 1 do 6 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy danego asortymentu) 3.7. Miejsce dostawy: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg: Trakt Porodowy zlokalizowany w budynku 1C oraz Oddział Położniczy zlokalizowany w budynku 1C i budynku 1A. Miejsce rozmieszczenia i montażu poszczególnych elementów wyposażenia przedstawia Załącznik nr 7 do SIWZ – Lokalizacja Miejsca Dostawy – Rozmieszczenie wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego Realizacja zadania odbywać się będzie w czynnym obiekcie szpitalnym z częściowym wyłączeniem z użytkowania pomieszczeń objętych zakresem realizacji przedmiotu zamówienia (tj. Traktu Porodowego i Oddziału Położniczego), do których będą dostarczane i montowane elementy wyposażenia medycznego. W dniu 30.03.2020r. w w/w pomieszczeniach zostały zakończone roboty budowlane i instalacyjne wykonane przez Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PEDBUD Sp. z o.o. Sp. k (Lider Konsorcjum) oraz Pedbud Invest Sp. z o.o. (Członek Konsorcjum). Wykonawca dostarczy wyposażenie do Miejsca Dostawy, dokona montażu i instalacji i zgodnie z miejscem przeznaczenia, chyba że Zamawiający wskaże inną lokalizację w Miejscu Dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania jakiegokolwiek wyposażenia na terenie Szpitala. Dostawa, montaż i instalacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 396772,07
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od dnia podpisania Umowy. Dostawa wyposażenia do Miejsca Dostawy określonego w pkt. 3.7 SIWZ oraz rozmieszczenie/montaż wyposażenia medycznego zgodnie z miejscem przeznaczenia wskazanym na rysunku Lokalizacja Miejsca Dostawy – Rozmieszczenie wyposażenia medycznego (załącznik nr 7 do SIWZ) nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ, Zamawiający rozumie datę podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, bez uwag (z wyłączeniem obowiązków Wykonawcy wynikających z postanowień gwarancji).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków ( art. 22a ust 1 ustawy Pzp) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (Wykonawca załącza wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), którego wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ – Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących odpowiednio Załącznik nr 9 oraz Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa/ekonomiczna podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową/ekonomiczną o których mowa w pkt. 5.1.2. rozdziału V. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego złoży: informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt 6.3.4. winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.3. niniejszej SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dot. pkt. 6.3.1. SIWZ) b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dot. pkt. 6.3.2 i 6.3.3. SIWZ) c) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (dot. pkt. 6.3.4. SIWZ) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6.3.1. niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.3.1. SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.5.1. SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca złoży: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg Załącznika nr 11 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 5a.2. SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.1.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postepowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 6.3 SIWZ., dokumenty te składa każdy z wykonawców występujących wspólnie Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeśli nie została złożona wraz z ofertą. Kompletna oferta musi zawierać, składać się z następujących dokumentów: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty – Załącznik Nr 8 do SIWZ. Formularz oferty powinien zawierać w szczególności: - cenę ofertową brutto, cenę ofertową netto dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę; - zobowiązanie o okresie udzielonej gwarancji na dostarczane wyposażenie medyczne dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę; - parametry techniczne dodatkowo punktowane dla części/pakietu nr 6 zamówienia ( o ile dotyczy) - oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i uznaje warunki zawarte w SIWZ wraz z załącznikami oraz wyjaśnieniami i zmianami SIWZ, bez zastrzeżeń; - oświadczenie o okresie związania ofertą; - oświadczenie, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - oświadczenie, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy w zakresie części zamówienia/pakietu nr 6 zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 15 do SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia; - oświadczenie o akceptacji warunków płatności; - wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców o ile są znane – jeżeli dotyczy). - informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust. 3a ustawy PZP, że wybór jego oferty będzie / nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami ( należy wskazać odpowiednio) Dokumenty wymienione w pkt. 6.1. SIWZ – Załącznik nr 9 i 10 do SWIZ. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w ar. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenie oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), którego wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie podmiotów trzecich, w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, które zobowiązały się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust 2 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ Wypełnioną i podpisaną Specyfikację techniczną wyposażenia medycznego na część / pakiet przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, odpowiednio Załącznik od nr 1 do nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Projekcie Umowy - Załączniku nr 14 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dla części zamówienia/pakietu nr 6 zawarł z nim umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na warunkach opisanych w Projekcie Umowy przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 15 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Uwaga!!!! I. W pkt. IV 2.2. Kryteria oceny ofert w zakresie pakietu Nr 1-5 to cena 60% oraz Gwarancja 40%, natomiast w zakresie pakietu Nr 6 to cena 60%, Gwarancja 10% oraz Parametry techniczne 30%. II. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO stanowi pkt. 18SIWZ

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 1 - ZESTAW REANIMACYJNY w ilości 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11717,65
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 1 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 1 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 1 - Zestaw reanimacyjny w ilości 4 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowią Załączniki nr 1 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 2 - POMPA INFUZYJNA w ilości 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11845,68
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 2 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 2 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 2 - Pompa infuzyjna w ilości 4 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 3 - WYSIEGNIK 3 szt. + STOJAK NA KROPLÓWKI 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1727,22
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 3 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 3 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 3: Wysięgnik na kroplówki ścienny w ilości 3 szt oraz stojak na kroplówkę w ilości 3 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załączniknr 3 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 5 RESPIRATOR MOBILNY w ilości 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31555,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 5 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 5 - Respirator mobilny w ilości 1 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załączniki nr 5 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 6 - USG DO BADAŃ w ilości 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 319836,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 6 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokosci 5% (słownie: pięć procent) ceny całkowitek brutto dla danej części / pakietu podanej w Formularzu Oferty zgodnie z pkt. 15 SIWZ (dot. części/pakietu zamówienia nr 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dla części zamówienia/pakietu nr 6 zawarł z nim umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na warunkach opisanych w Projekcie Umowy przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 15 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 6 - Usg do badań w ilości 1 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Częsc / Pakiet nr 4 - KOLPOSKOP w ilości 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20089,26
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 4 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 4 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne. Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne. UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 4 - Kolposkop w ilości 1 szt. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)