GuidZP400 |
cc1d168a-17bd-4742-96ae-819891b77db7
|
Biuletyn |
550411-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
|
Regon |
53239101700015
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4423524, 4423520
|
Zamawiajacy fax |
774 423 517
|
Zamawiajacy email |
komuszynskib@wsm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.wsm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, pod adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego – zestawu ergospirometrycznego – na potrzeby Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: RKZ.381.13.2020)
|
Numer referencyjny |
RKZ.381.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby PMWSZ: zestawu ergospirometrycznego – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego.
5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono wymagania dotyczące przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
6. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania umowy jest terminem maksymalnym. Wykonawca może, w formularzu ofertowym, zaproponować krótszy termin wykonania zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku wykazania się przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła co najmniej: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy sprzętu medycznego).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ);
2. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, zawierający dane techniczne oferowanego przedmiotu (załącznik nr 1 do SIWZ);
3. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ);
4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|