Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia technologicznej pracowni żywienia, na potrzeby Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548662-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia technologicznej pracowni żywienia, na potrzeby Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu przy ul. Katowickiej 68, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, tj. dostawa następujących sprzętów; Umywalka z przyciskiem kolanowym, ze stali nierdzewnej – 1 szt., Szafa magazynowa z 2 drzwiami suwanymi, ze stali nierdzewnej- 1 szt., Stół korpusowy z 2 suwankami, ze stali nierdzewnej – 3 szt., Szafka wisząca z drzwiami suwanymi, ze stali nierdzewnej – 3 szt., Szafa magazynowa z 2 drzwiami skrzydłowymi, ze stali nierdzewnej - 1 szt., Szafa chłodnicza 1 drzwiowa- 1 szt., Szafa mroźnicza 1 drzwiowa - 1 szt., Stanowisko ze zlewem- 8 szt., Elementy neutralne z szafką otwartą, bez szuflady, ze stali nierdzewnej – 8 szt., Drzwi do podstawy otwartej linia 700 – 16 szt., Elementy neutralne z szafką otwartą, z szufladą – 8 szt., Moduł dwóch szuflad linia 700, szerokość 400 – 8 szt., Kuchnia indukcyjna 4 polowa- 4 szt., Cokół nierdzewny z 3 stron- 2 szt., Okap kombinowany (indukcyjno-kompensacyjny) centralny - 2 szt., System nadstawek, wersja centralna - 2 szt., Wylewka zimnej wody- 4 szt., Gniazdo 230V- 4 szt., Stół szkieletowy , ze stali nierdzewnej – 1 szt., Stół szkieletowy z modułem 2 szuflad (400), ze stali nierdzewnej - 1 szt., Uzdatniacz wody automatyczny z głowicą inteligentną - 2 szt., Okap kombinowany (indukcyjno-kompensacyjny) przyścienny - 1 szt., Piec konwekcyjno- parowy – 1 szt., Podstawa do pieca ze stali nierdzewnej – 1 szt., Piekarnik – 1 szt., Podstawa po piekarnik – 1 szt., Regały z 4 półkami stałymi perforowanymi, ze stali nierdzewnej -1 szt., Stół z basenem 2-komorowym (h=400), ze stali nierdzewnej - 1szt., Bateria zlewozmywakowa – 8 szt., Bateria prysznicowa- 1 szt., Zmywarka gastronomiczna – 1 szt., Podstawa pod zmywarkę z pozycji 31 – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cba68ad-59aa-4b46-8948-96a0ac0ec834
Biuletyn 548662-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Regon 53239101700015
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4423524, 4423520
Zamawiajacy fax 774 423 517
Zamawiajacy email komuszynskib@wsm.opole.pl
Adres strony url www.bip.wsm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wsm.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wsm.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, pod adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia technologicznej pracowni żywienia, na potrzeby Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.
Numer referencyjny RKZ.381.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia technologicznej pracowni żywienia, na potrzeby Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu przy ul. Katowickiej 68, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, tj. dostawa następujących sprzętów; Umywalka z przyciskiem kolanowym, ze stali nierdzewnej – 1 szt., Szafa magazynowa z 2 drzwiami suwanymi, ze stali nierdzewnej- 1 szt., Stół korpusowy z 2 suwankami, ze stali nierdzewnej – 3 szt., Szafka wisząca z drzwiami suwanymi, ze stali nierdzewnej – 3 szt., Szafa magazynowa z 2 drzwiami skrzydłowymi, ze stali nierdzewnej - 1 szt., Szafa chłodnicza 1 drzwiowa- 1 szt., Szafa mroźnicza 1 drzwiowa - 1 szt., Stanowisko ze zlewem- 8 szt., Elementy neutralne z szafką otwartą, bez szuflady, ze stali nierdzewnej – 8 szt., Drzwi do podstawy otwartej linia 700 – 16 szt., Elementy neutralne z szafką otwartą, z szufladą – 8 szt., Moduł dwóch szuflad linia 700, szerokość 400 – 8 szt., Kuchnia indukcyjna 4 polowa- 4 szt., Cokół nierdzewny z 3 stron- 2 szt., Okap kombinowany (indukcyjno-kompensacyjny) centralny - 2 szt., System nadstawek, wersja centralna - 2 szt., Wylewka zimnej wody- 4 szt., Gniazdo 230V- 4 szt., Stół szkieletowy , ze stali nierdzewnej – 1 szt., Stół szkieletowy z modułem 2 szuflad (400), ze stali nierdzewnej - 1 szt., Uzdatniacz wody automatyczny z głowicą inteligentną - 2 szt., Okap kombinowany (indukcyjno-kompensacyjny) przyścienny - 1 szt., Piec konwekcyjno- parowy – 1 szt., Podstawa do pieca ze stali nierdzewnej – 1 szt., Piekarnik – 1 szt., Podstawa po piekarnik – 1 szt., Regały z 4 półkami stałymi perforowanymi, ze stali nierdzewnej -1 szt., Stół z basenem 2-komorowym (h=400), ze stali nierdzewnej - 1szt., Bateria zlewozmywakowa – 8 szt., Bateria prysznicowa- 1 szt., Zmywarka gastronomiczna – 1 szt., Podstawa pod zmywarkę z pozycji 31 – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku wykazania się przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie artykułów AGD lub wyposażenia gastronomii, którego wartość wyniosła; co najmniej; 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. dostawa artykułów AGD lub wyposażenia gastronomii).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę; 1. wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”). Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1.1.do SIWZ – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1.1. do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załącznik nr 1.1. do SIWZ 2. oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ); 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postepowania każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 1. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank ING Bank Śląski. nr rachunku: 32 1050 1504 1000 0090 3087 8947 z dopiskiem: „Wadium – przetarg na usługi sprzątania – nr sprawy RKZ.381.10.2020” 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 15.1 SIWZ. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, skuteczne jego wniesienie oznacza uznanie rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienia (dokumentu tego nie należy scalać na trwale z ofertą). 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, składanego przez konsorcjum (albo inne podmioty występujące wspólnie), zamawiający wymaga, by w treści gwarancji, jako zobowiązani, byli wskazani wszyscy uczestnicy konsorcjum, z zastrzeżeniem zdania drugiego. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w w/w formach, wystawionego tylko na 1 uczestnika konsorcjum, jednak w takim przypadku z treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta, że przyjmuje on na siebie odpowiedzialność za wszystkich uczestników konsorcjum”. 7. Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 13.14. 9. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2. awarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)