| GuidZP400 |
d0a425bf-42aa-4046-94a6-64b62a27a2e8
|
| Biuletyn |
550449-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 194
|
| Regon |
472889692
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Siarczana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29/35
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
93-143
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 643 66 26
|
| Zamawiajacy email |
kontakt@sps194.elodz.edu.pl
|
| Adres strony url |
https://sps194lodz.bip.wikom.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://sps194lodz.bip.wikom.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sps194lodz.bip.wikom.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 194 im. Kazimierza Kirejczyka w Łodzi, ul. Siarczana 29/35 93-143 Łódź
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia TIK dla Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 194 w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 194 w Łodzi - edycja 2”
|
| Numer referencyjny |
SPS 194-II-241-1/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia w pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie TIK dla Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 194 w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 194 w Łodzi - edycja 2”
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznych wykażą w dokumentach wykaz co najmniej 1 zrealizowanej dostawy odpowiednio dla każdego zadania.
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw (Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę brutto oraz np. referencji). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadający swoimi rodzajami i wartościami dostawom dla poszczególnych zadań, na które wykonawca składa ofertę:
a. Dla zadania I na kwotę co najmniej: 35 000,00 PLN
b. Dla zadania II na kwotę co najmniej: 35 000,00 PLN
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
6.2. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw (Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę brutto oraz np. referencji). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadający swoimi rodzajami i wartościami dostawom dla poszczególnych zadań, na które wykonawca składa ofertę:
a. Dla zadania I na kwotę co najmniej: 35 000,00 PLN
b. Dla zadania II na kwotę co najmniej: 35 000,00 PLN
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy -Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy -Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik -Potwierdzenie wniesienia wadium
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Informacje nt. zmian umowy zawiera załącznik nr 6 SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-06-23T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|