Dostawa materiałów promocyjnych z logo Europejskiego Tygodnia Sportu, logo Programu Erasmus+ i napisem Ministerstwo Sportu

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja MINISTERSTWO SPORTU
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550464-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Europejskiego Tygodnia Sportu, logo Programu Erasmus+ i napisem Ministerstwo Sportu, numer zamówienia 3/2020.
1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (podstawowy oraz z prawem opcji) zawarty jest
w Załączniku Nr 1 oraz w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3;
1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to,
że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń
i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
1.3. Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest finansowane ze środków Komisji Europejskiej oraz środków własnych.

2. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek:
2.1. Wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji;
2.2. Wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;
2.3. Załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ.

3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
3.1. Zamawiający określił w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(SOPZ) asortyment i ilości przedmiotu zamówienia jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objęte zakresem prawa opcji.
3.2. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
3.3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego i może być zrealizowana do wielkości wskazanych w SOPZ.
3.4. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa opcji do 30 listopada 2020 roku. Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji zostanie dostarczony w powyższym terminie po otrzymaniu przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego. Szczegółowa ilość oraz rodzaj przedmiotu zamówienia, składającego się na prawo opcji zostaną określone przez Zamawiającego w ewentualnym zgłoszeniu pisemnym. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w dowolnej liczbie bez konieczności wykorzystania maksymalnej liczby i wartości brutto wskazanej za przedmiot zamówienia objęty prawem opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c104c0c4-8008-40ad-a5b5-f982347a5c9d
Biuletyn 550464-N-2020
Zamawiajacy nazwa MINISTERSTWO SPORTU
Regon 14021714200000
Zamawiajacy adres ulica Senatorska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222443164,
Zamawiajacy fax 222443218
Zamawiajacy email anna.kurpisz@msit.gov.pl,
Adres strony url www.gov.pl/sport (zakładka - zamówienia publiczne)
Adres strony internetowej www.gov.pl/sport (zakładka - zamówienia publiczne)
Adres strony internetowej narzedzia www.gov.pl/sport (zakładka - zamówienia publiczne)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Numer identyfikacyjny projektu: 101000073
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gov.pl/sport (zakładka - zamówienia publiczne)
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gov.pl/sport (zakładka - zamówienia publiczne)
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Sportu, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych z logo Europejskiego Tygodnia Sportu, logo Programu Erasmus+ i napisem Ministerstwo Sportu
Numer referencyjny numer zamówienia 3/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Europejskiego Tygodnia Sportu, logo Programu Erasmus+ i napisem Ministerstwo Sportu, numer zamówienia 3/2020. 1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (podstawowy oraz z prawem opcji) zawarty jest w Załączniku Nr 1 oraz w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3; 1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 1.3. Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest finansowane ze środków Komisji Europejskiej oraz środków własnych. 2. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek: 2.1. Wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji; 2.2. Wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 2.3. Załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 3.1. Zamawiający określił w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(SOPZ) asortyment i ilości przedmiotu zamówienia jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objęte zakresem prawa opcji. 3.2. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego. 3.3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego i może być zrealizowana do wielkości wskazanych w SOPZ. 3.4. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa opcji do 30 listopada 2020 roku. Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji zostanie dostarczony w powyższym terminie po otrzymaniu przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego. Szczegółowa ilość oraz rodzaj przedmiotu zamówienia, składającego się na prawo opcji zostaną określone przez Zamawiającego w ewentualnym zgłoszeniu pisemnym. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w dowolnej liczbie bez konieczności wykorzystania maksymalnej liczby i wartości brutto wskazanej za przedmiot zamówienia objęty prawem opcji.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał materiały promocyjne wraz z logowaniem, co najmniej 2 dostawy o wartości, co najmniej 500 000,00 PLN brutto każda (słownie pięćset tysięcy złotych brutto każda), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 SIWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Formularz cenowy wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (odpowiednio Rozdział IV, V SIWZ); 4) potwierdzenie wpłaty wadium w formie pieniężnej (wydruk przelewu); 5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 6) próbki materiałów lub oferowany produkt (po jednej szt. na daną pozycję, zgodnie z wymaganiami określonymi w SOPZ);  poz. 1 – torba na zakupy z bawełny z długimi uchwytami wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 3 – składany worek sznurkowy dla dzieci z woreczkiem w kształcie zwierzątka i karabińczykiem wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 4– piłka footbalowa wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 5 – sportowy plecak wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 6 – zestaw fitness wraz z nadrukiem full kolor ,  poz. 8 – ręcznik szybkoschnący wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 10 – zestaw kijków do chodzenia, kije trekkingowe w etui – wystarczy 1 kijek grawer na kijku i nadrukiem full kolor na etui,  poz. 12 – worek sportowy wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 14 - trójkątny zakreślasz w obudowie ABS 3 kolory wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 18 - drewniana rakietka - RACKET&BALL wraz z nadrukiem full kolor,  poz. 20 – flaga reklamowa wraz z nadrukiem full kolor. 7) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonywania Umowy będą dokonywane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 2. Wskazanie adresów podmiotów, do których realizowana będzie wysyłka materiałów promocyjnych, a także zgłoszenie nieprawidłowości w realizacji Umowy dokonywane będą przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w Umowie: 1) zmiana któregokolwiek z terminów wskazanych w § 2 ust. 2-6 oraz 8-9. 2) zmiana składu Wykonawcy (jeżeli po stronie Wykonawcy występuje więcej niż jeden podmiot) – przy czym zmiany w tym zakresie nie mogą spowodować zmiany wysokości wynagrodzenia ponad maksymalne wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji, które zostało wskazane w § 3 ust. 1. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku, przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. W przypadku, gdy z wnioskiem o zmianę postanowień Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy występuje Wykonawca winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów. 5. Zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmiany osób lub danych kontaktowych wskazanych w 6 ust. 1 i 2, których zmiana odbywa się w trybie opisanym w § 6 ust. 3.
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)