Dostawa elementów i implantów niezbędnych do naprawy tkanek miękkich ( bark), zestawów do szycia łąkotki, łyżka do laryngoskopów, zestaw do iniekcji doszklistkowej, jednorazowa kaniula do wiskoelastyku,worki urostomijne i stomijne, pasty i żele do przygotowania skóry przed badaniem polisomnografii – bezdechu sennego, jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii, talku sterylnego z aplikatorem, czujników do pulsoksymetru z saturacją MASIMO SET, czujników SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor, zestawów j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowych zestawów do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałki do fiksacji odprysków chrzęstno-kostnych wchłanialnych PLLA, końcówek monopolarnych do ablacji i koagulacji, kompatybilnych do diatermii EMED, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki w podziale na 17

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550160-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331831007, 331410000, 331400003, 331710009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawę elementów i implantów niezbędnych do naprawy tkanek miękkich ( bark), zestawów do szycia łąkotki, łyżka do laryngoskopów, zestaw do iniekcji doszklistkowej, jednorazowa kaniula do wiskoelastyku,worki urostomijne i stomijne, pasty i żele do przygotowania skóry przed badaniem polisomnografii – bezdechu sennego, jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii, talku sterylnego z aplikatorem, czujników do pulsoksymetru z saturacją MASIMO SET, czujników SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor, zestawów j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowych zestawów do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałki do fiksacji odprysków chrzęstno-kostnych wchłanialnych PLLA, końcówek monopolarnych do ablacji i koagulacji, kompatybilnych do diatermii EMED, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki w podziale na 17 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72be60e4-012c-434f-99c8-f77b4e242e4a
Biuletyn 550160-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów i implantów niezbędnych do naprawy tkanek miękkich ( bark), zestawów do szycia łąkotki, łyżka do laryngoskopów, zestaw do iniekcji doszklistkowej, jednorazowa kaniula do wiskoelastyku,worki urostomijne i stomijne, pasty i żele do przygotowania skóry przed badaniem polisomnografii – bezdechu sennego, jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii, talku sterylnego z aplikatorem, czujników do pulsoksymetru z saturacją MASIMO SET, czujników SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor, zestawów j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowych zestawów do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałki do fiksacji odprysków chrzęstno-kostnych wchłanialnych PLLA, końcówek monopolarnych do ablacji i koagulacji, kompatybilnych do diatermii EMED, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki w podziale na 17 części
Numer referencyjny ZP.3520/34/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawę elementów i implantów niezbędnych do naprawy tkanek miękkich ( bark), zestawów do szycia łąkotki, łyżka do laryngoskopów, zestaw do iniekcji doszklistkowej, jednorazowa kaniula do wiskoelastyku,worki urostomijne i stomijne, pasty i żele do przygotowania skóry przed badaniem polisomnografii – bezdechu sennego, jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii, talku sterylnego z aplikatorem, czujników do pulsoksymetru z saturacją MASIMO SET, czujników SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor, zestawów j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowych zestawów do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałki do fiksacji odprysków chrzęstno-kostnych wchłanialnych PLLA, końcówek monopolarnych do ablacji i koagulacji, kompatybilnych do diatermii EMED, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki w podziale na 17 części
Cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1.Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 2. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3.Znaczenie kodów CPV: 33 18 31 00 - 7 – implanty ortopedyczne; 33 14 10 00 – 0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; 33 14 00 00 – 3 – materiały medyczne; 33 17 10 00 - 9 - przyrządy do anestezji i resuscytacji 4. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-3 i 5 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
Czy wadium 1
Wadium Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 700,00 PLN Część 2 – 100,00 PLN Część 3 – 500,00 PLN Część 4 – 500,00 PLN Część 5 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 6 – 200,00 PLN Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 9 – 100,00 PLN Część 10 – 300,00 PLN Część 11 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 12 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 13 – 200,00 PLN Część 14 – 100,00 PLN Część 15 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 16 – 100,00 PLN Część 17 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki reguluje wzór umowy (załącznik nr 1, 1A, 1B do siwz).
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Elementy i implanty niezbędne do naprawy tkanek miękkich (bark)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku do siwz 2a.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do szycia łąkotki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku do siwz 2a.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Łyżka do laryngoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do iniekcji doszklistkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa worki urostomijne i stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pasty i żele do przygotowania skóry przed badaniem polisomnografii- bezdechu sennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Talk sterylny z aplikatorem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Czujnik do pulsoksymetru z saturacją MASIMO SET
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Czujnik SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zestaw j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pelny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestaw do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Jednorazowy zestaw do sterylnefo transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Strzałki do fiksacji odprysków chrzęstno-kostnych wchłanialne PLLA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Końcówka monopolarna do ablacji i koagulacji, kompatybilna do diatermii EMED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akcesoria do artroskopii kolana, naprawy łąkotki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do siwz.
  

Criterion

Kryteria okres przez kóry nie wzrosną ceny ofertowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)