| GuidZP400 | 
						
															8d2563d6-7115-4f8a-b870-09effcb4c271
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															550442-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															00102297200000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Dolna Wilda
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															80A
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Poznań
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															61-501
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															61 8586100, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															61 8522224
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															beata.chomiakowska@mf.gov.pl, 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.wielkopolskie.kas.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej narzedzia | 
						
															www.wielkopolskie.kas.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.wielkopolskie.kas.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.wielkopolskie.kas.gov.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.  Zamawiający informuje, iż z uwagi na obowiązujący aktualnie stan epidemii ograniczony został dostęp do siedziby Zamawiającego (aktualnie bezpośrednia obsługa odbywa się tylko w wyznaczone dni tygodnia, w pozostałych dniach brak jest możliwości bezpośredniego składania dokumentów w Punkcie podawczym Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, oddanie dokumentów możliwe jest tylko za pomocą skrzynki podawczej bez potwierdzenia odbioru)  tym samym zaleca się wysyłanie ofert listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															3001-ILZ.260.14.2020
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w każdym z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu. 
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i  ustawieniem  (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego. 
Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. 
UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach.  Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
3.	Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji. 
Dostawy mebli w ramach zamówienia z prawa opcji odbywać się będą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na etapie składania zamówienia w ramach prawa opcji. Lokalizacje te znajdować się będą na terenie województwa wielkopolskiego (wybrane jednostki organizacyjne Zamawiającego). 
Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39151000-5
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2020-12-15T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 r. 
Termin realizacji umowy w ramach zamówienia podstawowego wynosi 20 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w § 11 ust. 2 umowy.
Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 20 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego  po dniu złożenia przez Zamawiającego Wykonawcy oświadczenia woli (zamówienia) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenia, o których mowa w pkt III.4. i III.7. SIWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.	Oświadczenia o których mowa w pkt III.4 i III.7. powinny mieć formę oryginałów podpisanych przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentowania. 
4.	Dołączone do oferty pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy/-ów w postępowaniu powinny mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie. 
5.	Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Strony umowy mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy (okres dni roboczych wskazanych w  § 1 ust. 10  umowy) o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zrealizowania przedmiotu umowy (dotyczy zamówienia podstawowego jak i prawa opcji), w następujących sytuacjach:
1)	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zrealizowania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń, w których mają być ustawione i zmontowane meble,
2)	jeżeli wystąpi brak możliwości zrealizowania przedmiotu umowy z powodu  nie dopuszczania do jego zrealizowania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania jego realizacji przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Zamawiającego,
3)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w szczególności obostrzeń lub zakazów o charakterze administracyjnym, które uniemożliwiają terminowe wykonywanie i zrealizowanie przedmiotu umowy (w szczególności związanych ze stanem zagrożenia epidemiologicznego lub stanem epidemii).
2.	Wykonawca może wystąpić z żądaniem przedłużenia ustalonego terminu realizacji przedmiotu umowy, w formie pisemnej, niezwłocznie po podjęciu informacji o okolicznościach, o których mowa w ust. 4 jednak nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od zaistnienia powyższych okoliczności.
3.	W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności żądania, o którym mowa w ust.5, ustalenie czasu, o który zostanie przesunięty termin realizacji przedmiotu umowy nastąpi w formie pisemnej, po ustaniu przyczyny przesunięcia terminu pierwotnego wskazanego w umowie. Powyższa zmiana będzie przedmiotem stosownego aneksu do umowy.
4.	Zmiana terminów, o której mowa w § 1 ust. 10 odbywać się może wyłącznie w granicach ostatecznego terminu obowiązywania umowy (dzień 15 grudnia 2020 r.).
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-06-29T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															11:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w formie pisemnej w języku polskim.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |