GuidZP400 |
acb6abef-b594-415e-b289-2633fd07c80f
|
Biuletyn |
550486-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
00028898100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dla części 3 realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-60/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części osobno oceniane, tj.:
Część 1
Wirówka laboratoryjna na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część 2
Urządzenie do pomiaru oporu układu oddechowego za pomocą oscylometrii impulsowej na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część 3
Trenażery odbarczania odmy prężnej i drenażu opłucnej na potrzeby Zakładu Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie dla części 3 realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Część 4
Wielomodułowy czytnik mikropłytek służący do pomiaru absorpcji UV-Vis luminescencji, fluorescencji, luminescencji z użyciem filtrów oraz BRET i FRET na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz)
|
Cpv glowny przedmiot |
42931100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia:
do 4 tygodni od daty podpisania umowy (część 1)
do 12 tygodni od daty podpisania umowy (część 2)
do 6 tygodni od daty podpisania umowy (część 3)
do 8 tygodni od daty podpisania umowy (część 4)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-4 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz,
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna
z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii);
5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2020-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wirówka laboratoryjna na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42931100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Wirówka laboratoryjna na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej i Biofizyki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Miejsce dostawy:
Katedra i Zakład Chemii Fizycznej i Biofizyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Borowska 211, 50-556 Wrocław
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie do pomiaru oporu układu oddechowego za pomocą oscylometrii impulsowej na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
84
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie do pomiaru oporu układu oddechowego za pomocą oscylometrii impulsowej na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Miejsce dostawy:
Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Skłodowskiej-Curie 66, 50-369 Wrocław
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Trenażery odbarczania odmy prężnej i drenażu opłucnej na potrzeby Zakładu Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34150000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Trenażery odbarczania odmy prężnej i drenażu opłucnej na potrzeby Zakładu Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zamówienie dla części 3 realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu (POWR.05.03.00-00-0002/15-00)”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Miejsce dostawy:
Zakład Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Chałubińskiego 7a, 50-368 Wrocław
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wielomodułowy czytnik mikropłytek służący do pomiaru absorpcji UV-Vis luminescencji, fluorescencji, luminescencji z użyciem filtrów oraz BRET i FRET na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Wielomodułowy czytnik mikropłytek służący do pomiaru absorpcji UV-Vis luminescencji, fluorescencji, luminescencji z użyciem filtrów oraz BRET i FRET na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Miejsce dostawy:
Katedra i Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
|
| |