Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-24 00:00:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548923-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
(kod wg CPV: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek) wg wykazu (asortymentu) podanego w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ (Specyfikacja zamówienia – Formularz Cenowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77e9739c-5c35-409f-9fbc-d3076ce6a7c4
Biuletyn 548923-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Białostocka
Regon 16720000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 7469750
Zamawiajacy fax (085) 7469752
Zamawiajacy email zampubl@pb.edu.pl
Adres strony url www.bip.pb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15 -333 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Numer referencyjny ZK-DZP.262.54.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej (kod wg CPV: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek) wg wykazu (asortymentu) podanego w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ (Specyfikacja zamówienia – Formularz Cenowy).
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1) Termin realizacji zamówienia: w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty umowy (umowa zostanie zawarta nie wcześniej niż 16 lipca 2020r.). 2) Terminy i ilości dostaw – sukcesywnie wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówień najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 9 lit. c). 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone przez zamawiającego), Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 (jeśli zostały określone przez Zamawiającego) ustawy. 5) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 i 7.1 SIWZ 1) wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2) wypełnioną Specyfikację zamówienia – Formularz Cenowy (wg załączonego wzoru – Zał. nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwyższej jakości, fabrycznie nowego, nienapełnianego, nieregenerowanego, odpowiadającego modelom urządzeń podanym w Specyfikacji ofertowej – Formularzu cenowym pod względem technicznym i użytkowym, spełniającego wymagania obowiązujących norm oraz posiadającego aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty); 4) oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt. 3 SIWZ oraz we wzorze umowy (na druku Formularza oferty); 5) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określone w par. 14 Wzoru Umowy (Zał. Nr 4 do SIWZ)
IV 4 4 data 2020-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)